Gå til innhold

Nye webshoper - iktonline.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå må dere bremse litt...

Er ikke dette Webshoperfaringer da???

Uansett om han bare har 1 post så har han ikke gjort noe gale med det innlegget sitt...

Nå må dere slappe litt av "mini politi/moderator

 

TaZ"

Enig med deg, her prøver jeg å legge inn erfaringer i det som heter wshoperfaringer, og hva skal det inneholde da. :hmm:

Her er jeg helt enig!

Det er helt greit at de fleste blir mistenksomme når man er ny på forumet og anbefaler en webshop i sitt første innlegg. Ofte har det vist seg at de driver med egenreklame, men på den annen side er det ofte også helt uskyldige som kommer med en erfaring.

 

Kanskje en idè at noen av forum-medlemmene blir litt mindre opptatt av å leke Detektiv og heller gi nye medlemmer en mulighet :)

Lenke til kommentar

Buster4545: Grei at du vil reklamere or butikken din, JEG har ikke noe mot det. Men husk at slikt er det mange som reagerer negativt på. Dette kan føre til at enkelte faktisk IKKE bestiller derfra, pga din reklame. bare noe å tenke på :)

 

edit: det som får folk til å tro at du har en viss sammenheng med butikken.

 

 

1. Ditt første inlegg.

2. Du legger faktisk ut en link til butikken.

3. Skriver at du har vært her lenge, men velger å la ditt 1. inlegg handle om denne webshoppen.

 

MEN, dette er jo webshoperfaringer, og oppførselen til mange her ( meg selv og kanskje ) er helt latterlig. gutta:

 

Forum->Hardware->Webshoperfaringer->NYE WEBSHOPPER

Endret av asad
Lenke til kommentar

Mulig eg er litt mistruisk men det eg gjerne skulle vite er kva som er så fantastisk med en nettbutikk som har samme funksjoner som alle andre.

 

Dersom dette er en seriøs post så høyrest det ut som om det er første gang trådstarter shopper på nett, og det er litt rart for en kar som har bygd sine egne pcer siden 91.

Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 21/09/2004 : 16:15

  Mulig eg er litt mistruisk men det eg gjerne skulle vite er kva som er så fantastisk med en nettbutikk som har samme funksjoner som alle andre.

 

Dersom dette er en seriøs post så høyrest det ut som om det er første gang trådstarter shopper på nett, og det er litt rart for en kar som har bygd sine egne pcer siden 91. 

 

Enig her. Jeg nekter å tro at dette er "ekte" hadde du bygd så mange pcer før hadde du visst at sånn er webshopper. Dette er bare en ting, mye moser i ugler her. Mulig du ikke jobber der/er eier. Men vedder skjorta på at du har en viss forbindelse buster. Dette er ikke måten å markedsføre på. Jeg vil holde meg unna webshoppen du nevner intil motsatte er bevisst eller jeg ser noen andre bra webshoperfaringer med denne butikken.

 

Dette er min mening. Dere andre får tro hva dere vil.

Lenke til kommentar

Det var da voldtsomt med beskyldninger her da, la oss som faktisk kan finne ut slikt ta oss av slike vurderinger, blir det noen flere beskyldninger nå så finner vi frem advarsler/utkastelser mm (la det være siste advarsel)

 

og bare så det er sagt, _ingenting_ tilsier at han er fra butikken.

 

la oss herved slippe unna mer klaging/hetsing :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...