Gå til innhold

Nye webshoper - iktonline.no


Anbefalte innlegg

Jeg ønsket å legge inn erfaring på Iktonline.no, men fant den ikke i listen over webshoper.

 

Derfor legger jeg inn linken her og ønsker å gi dem en fortjent ros. Der får en hele tiden oppdatert hva som skjer med innlagt ordre, får tilbakemeldinger om pakkenr. mm. Helt topp. :D

 

Prisene er heller ikke bak mål, de konkurrerer med de fleste vil jeg tro. :yes:

 

Hvis jeg skulle gitt dem en karakter i form av terningkast, ville jeg ha gitt dem mellom 5 og 6. :thumbs:

 

MVH

 

Yngve Wang

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[quote name='Typhon' date='21/09/2004 : 15:14'] [quote name='Buster4545' date='21/09/2004 : 14:10'] Har vært på hardware.no før, så ikke kom med slike beskyldninger. Jeg har vært i bransjen i mange år, og har laget hver eneste maskin jeg har hatt siden 1991.  :mad:

Yngve [/quote]
Derfor du har bare 4 innlegg og alle i denne tråden? ;)

*tøysemed* [/quote]
Har ikke holdt på så mye med forum før, men lærer fort. :yes:
Lenke til kommentar
Måten de holdt meg oppdatert på. F.eks. pakkenr. for å finne pakken på posten. Hvilken status ordren hadde, sendt, fakturert, innlagt, endringer i pris.

 

Yngve

PS. liker å være oppdatert.

De fleste seriøse webshoper har dette. Endringer i pris skal forøvrig ikke skje etter at man har bestilt. Bortsett fra hvis det er ned ;)

Lenke til kommentar
Måten de holdt meg oppdatert på. F.eks. pakkenr. for å finne pakken på posten. Hvilken status ordren hadde, sendt, fakturert, innlagt, endringer i pris.

 

Yngve

PS. liker å være oppdatert.

De fleste seriøse webshoper har dette. Endringer i pris skal forøvrig ikke skje etter at man har bestilt. Bortsett fra hvis det er ned ;)

Og det var det som skjedde, pris gikk ned. :D

Lenke til kommentar
Måten de holdt meg oppdatert på. F.eks. pakkenr. for å finne pakken på posten. Hvilken status ordren hadde, sendt, fakturert, innlagt, endringer i pris.

 

Yngve

PS. liker å være oppdatert.

De fleste seriøse webshoper har dette. Endringer i pris skal forøvrig ikke skje etter at man har bestilt. Bortsett fra hvis det er ned ;)

Og det var det som skjedde, pris gikk ned. :D

Hmm.. Kanskje jeg skal teste. Kan jeg regne med at pris ligger ca 10% under det som står på sidene deres da?

Lenke til kommentar
husk at på et forum er du skyldig til det motsatte er bevist ;)

Skyldig i hva da? Å være entusiastisk er ikke noen feil det da. :)

Litt merkelig at du ikke har følt for å skrive noe om noen webshop før nå. Og så skriver du om en som er helt ny. I tillegg til at det er ditt første innlegg.

Det er da ikke noe merkelig. Før hadde jeg modem og ikke fast oppkobling, så da var jeg ikke aktiv i forum og andre lignende opplegg. Jeg har chattet mm. siden jeg ble kvitt modemet. Det var et ork før.

Lenke til kommentar

Jeg synes de var rimelig dyre jeg - har sett på endel varer.

 

Et Abit nf7-s2 koster 790,32, mens det samme kortet på komplett koster 595.

 

Er dessuten mer interesert i å vite om hvordan de er på feil/returer - enn at de sender ut varene. De fleste butikker jeg har handlet på forteller meg om hva som skjer med innlagt ordre og sender sporingsnummer. Som oftest sender de meg riktig vare også - det betyr ikke at jeg ville ratet alle butikker som 5-6 terningkast.

Lenke til kommentar
Nå må dere bremse litt...

Er ikke dette Webshoperfaringer da???

Uansett om han bare har 1 post så har han ikke gjort noe gale med det innlegget sitt...

Nå må dere slappe litt av "mini politi/moderator

 

TaZ"

Enig med deg, her prøver jeg å legge inn erfaringer i det som heter wshoperfaringer, og hva skal det inneholde da. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...