Master Casemod Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 har akkuratt fått sims 2....MEn ...det funker ikke....har installert det osv...når jeg setter i cden¨kommer den kjente feilmelidngen at programmet har støtt på et problem.. sånn møkk....hva er feil? har Windows XP Proffesional Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Uinstall og innstaller igjen! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Flyttes rett over til litt meir rett kategori - Diskuter spill og tilbehør - PC Lenke til kommentar
anders02 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har akkurat samme problem som trådstarter selv. Først testet jeg med mitt Matrox G550, men etter å ha lest readme-fila så jeg at det kortet ikke er støttet byttet jeg til et nVIDIA gForce 2 MX med 32 MB RAM. Fikk samme problem da også, selv etter reinstallering. Har prøvd å avinstallere før ny installasjon mange ganger, men det ser ikke ut til å hjelpe. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå