OrakL Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt 3.0 ?? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Feilpost! Har ingenting med CS å gjøre. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Nja, litt kanskje? Kjøp 4.0 etter min mening, den er bedre Men samme det, flytt plz Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 komplett.no etc sjekk prisguide, eller elkjøp, expert etc Er bare å ringe og spørre om de har den Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 jeg vet ikke om det var ment som en spøk men det var iallefall ikke 3.0. ikke den han tenker på iallefall.. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Den er ikke i produksjon lenger så vidt jeg vet.. har leita mye etter en 3.0 etter at min røyk! men ga opp og kjøpte en 4.0 istedenfor.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Stemmer det, den modellen har rett og slett gått inn. :'( Finner du noen som har dem inne, kjøp rubbel og rake. Jeg vil ha fem. Prøvde en v4.0 i 10 minutter, det var nok for meg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Kan kjøpe min for prisen av det en MX 510 koster! Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Stemmer det, den modellen har rett og slett gått inn. :'( Finner du noen som har dem inne, kjøp rubbel og rake. Jeg vil ha fem. Prøvde en v4.0 i 10 minutter, det var nok for meg. Har en slik nå mx er ikke noe for meg så.. da har jeg ikke noe valg Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Intelli 3.0 er så skrytt opp i været som den kan få blitt! Tror dere ikke det er en grunn til at de selger 1.0 og ikke 3.0? Jo det skal jeg si dere, det er fordi Intelli 3.0 suger så hardt! Hvarftal i forhold til hva du kan få i dag! Jeg anbefaler MX 510 med steelpad 4D, meget bra mus og MYE bedre enn Intelli 3.0... dere skal bare ha Intelli 3.0 fordi de "proffe" bruker den! Vell, de "proffe" bruker ikke den lengre for de har forstått at det finnes mye bedre mus der ute. Enste som kan være litt rart med en annen mus er at den er formet annerledes. Og nok en gang; Jeg anbefaler Logitech MX510 med Steelpad 4D. EDIT: Sjekk på www.schroet.com ! Nesten ALLE bruker 1.1! Endret 24. september 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Mycket enig med Nicklas! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg anbefaler MX 510 med steelpad 4D, meget bra mus og MYE bedre enn Intelli 3.0... Hm. Er det ikke dette vi kaller for "avsporing av emnet"? Her spør en stakkars bruker om hvor han kan kjøpe en spesifikk mus, da kommer man ikke med en lang avhandling om hvorfor den musen suger og man heller bør kjøpe noe helt annet. "Hei, jeg lurer på hvor jeg kan kjøpe en ost." "Ost er så jævla oppskrytt, altså. Alle spiser det. Kjøp heller skinke istedenfor, mye bedre!" Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 nicklas las stakkaren bestemme selv, btw. han ekke heaton osv.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 "Hei, jeg lurer på hvor jeg kan kjøpe en ost." Rimi, Mega, Coop butikkene... Jaja, skal ikke la mit hat av IM3.0 gå ut over en som vil ha den. Mener jeg så en på komplett.no som kun kostet 149,- Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 nicklas.. slev og du ikke liker den trenger du ikke si det er en dritt dårlig mus.. Er vell opp til hver enkelt og finne ut om den er god eller dårlig Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Fu ha der t arti0g så blir altbra igjen skal du nok se.!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Ok, kanskje jeg ikke ordla meg godt nok i den forrige posten. Her kommer det med teskje: kutt ut off-topic-prat! Advarsel er utdelt. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 har jeg thatt min 3.0 såsh ar du fått kjøpt av meg den åpja psilocybe er lbitt moderator.)(=) congratulationzsz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå