Gå til innhold

Microsoft intelli 3.0

OrakL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Intelli 3.0 er så skrytt opp i været som den kan få blitt! Tror dere ikke det er en grunn til at de selger 1.0 og ikke 3.0? Jo det skal jeg si dere, det er fordi Intelli 3.0 suger så hardt! Hvarftal i forhold til hva du kan få i dag!

Jeg anbefaler MX 510 med steelpad 4D, meget bra mus og MYE bedre enn Intelli 3.0... dere skal bare ha Intelli 3.0 fordi de "proffe" bruker den! Vell, de "proffe" bruker ikke den lengre for de har forstått at det finnes mye bedre mus der ute.

Enste som kan være litt rart med en annen mus er at den er formet annerledes. Og nok en gang; Jeg anbefaler Logitech MX510 med Steelpad 4D.

EDIT: Sjekk på www.schroet.com ! Nesten ALLE bruker 1.1!

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Jeg anbefaler MX 510 med steelpad 4D, meget bra mus og MYE bedre enn Intelli 3.0...

Hm. Er det ikke dette vi kaller for "avsporing av emnet"? Her spør en stakkars bruker om hvor han kan kjøpe en spesifikk mus, da kommer man ikke med en lang avhandling om hvorfor den musen suger og man heller bør kjøpe noe helt annet.

"Hei, jeg lurer på hvor jeg kan kjøpe en ost."

"Ost er så jævla oppskrytt, altså. Alle spiser det. Kjøp heller skinke istedenfor, mye bedre!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...