Gå til innhold

Kjøpe Win XP Med SP2

Hoax

Anbefalte innlegg

Leste noe om lisens sjekking som kommer over internett og siden jeg bruker en "key" fra bedriften til faren min så ville han at jeg skulle kjøpe egen Windows lisens og sånn.

Har det kommet Windows XP Professional Engelsk med SP2 integrert? Vil selvfølgelig ha det billigst mulig, men det koster vel en tusenlapp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det har kommet med SP2 integrert ennå, men tror det er litt tidlig..

Kjøper du en FULLVERSJON (RETAIL) koster dette fort over 3500 kroner :eek:

Men heldigvis finnes det andre muligheter..

Kjøp OEM versjonen til drøye 1500,- istedenfor

OEM krever riktignok kjøp av hardware ved siden av, men har du noe du skal ha så kjøp det, trenger du ikke noe annet så kjøp den billigste musa du finner ;)

Hvis ikke MS har endret OEM reglene sine i det siste så skal dette være mulig...Correct me if I'm wrong..

Lenke til kommentar

Ikke rart folk bruker pirat versjoner når det skal være SÅ dyrt for retail :thumbdown: Jeg som synes spill er for dyre dette tar jo helt av hehe... Jaja,MS drar fort inn noen milliarder hvis key sjekkeren som kommer funker og da tror jeg Linux får mere luft under vingene :roll:

Lenke til kommentar

Utifra dette så sier de jo at dette bare er for å sjekke hvor mange som har pirat-version. Spørsmålet blir vel da om de kan straffe deg senere? :dontgetit:

Slik som de står der, så er det ikke bestemt om det skal bli obligatorisk enda.

Tror jeg ville utsatt det til jeg var sikker på at det kom til å bli obligatorisk.

Lenke til kommentar

Mulig personvernloven her til lands hjelper, det er ikke lov å dra ut info fra folk uten at de er klar over det og har gitt tilatelse til det... Men men kan jo vente å se.

Teit at MS ikke selger registreringskoder (eller aktiverings nøkler) over internett siden så mange bruker andre sine CD'er, tror det ville vært billigere for dem også faktisk (Slipper å lage en haug med CD'er og manualer å sende til forhandlere)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...