riven Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Er det mulig å laste den dos fra nettet ???? pc dos dos 6.2 Noen som har linker ? Lenke til kommentar
aschj Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Microsoft DOS er ikke freeware, så det kan ikke lastes ned på lovlig vis. Om du trenger å kjøre noe i DOS, kan du ta ned DOSBox for Windows XP. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Det er bare å høyreklikke på diskettstasjonen og FORMAT. Deretter velger du å lage en MS-DOS Startup Disk. Men DOS-BOX fungerer kjempebra det også, særlig til gamle spill. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Det er noe som heter FreeDOS. http://www.freedos.org/ Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 jeg har prøvd FreeDOS for ca. 1 år siden, det er en tilnærmet DOS versjon som er på engelsk, denne var ganske så fin å holde på med. jeg la inn FreeDOS som dosversjon før jeg installerte Windows 3.11, dette funka fett mener jeg å huske. prøv FreeDOS du. Lenke til kommentar
riven Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Takk for tipset ! Jeg skal laste ned freedos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå