demo Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Hei! Jeg har sett endel innlegg om at msi hovedkort ikke er kompitabel med gf 4 ti kort rent fysisk... Er dette riktig, event er det noen som vet hvilke msi kort?? Jeg tenkte og kjøpe et msi ultra-aru, gjelder dette for dette kortet oxo, selv om det er av nyere dato?? Håper virkelig noen har info om dette da jeg ikke vil kjøpe et msi ultra-aru kort hvis det virkelig ikke er kompitabelt med nyere grafikk-kort! Lenke til kommentar
president Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Det er ikke (bare) MSI det gjelder, les dette: http://www.tomshardware.com/mainboard/02q2...9/kt333-03.html Hvis du leser hele testen, så står det hvilke kort som passer med GF4 under "Features table". Tom har tydeligvis ikke hatt problemer, for han har GF4 compability OK på MSI KT3 ULTRA-ARU-kortet. [ Denne Melding var redigert av: president på 2002-05-11 17:31 ] Lenke til kommentar
demo Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 Ahh nå fant jeg det:) Takk og takk, dette gjorde meg mye lettere til sinns:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå