notorled Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hihi. Du trenger også et utviklingsverktøy (C++ sikkert) Av verktøy så er det ganske mange å velge mellom: Programmering: C eller C++ (Dev-C++, Visual Studio) Delphi(Pascal) (Borland Delphi) Visual Basic (Microsoft Visual Basic, Visual Studio) Grafikk: Photoshop, Photopaint (photoshop er bedre, men også 8x dyrere) 3D Modeller: Alias|Wavefron Maya Discreet 3D Studio Max Newtek Lightwave Jeg skriver spillet mitt i C++, og litt assembly i ny og ne. aner jeg q2 motoren ? Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 QUOTE (zirener @ 06/10/2004 : 13:53) Og pass på å le av dem i tillegg! Ser ikke du han onde smiley-fyren som ler da? Var det jeg mente;) Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Du legger platene med Battlefield, CS og GTA Vice City, i blenderen. Setter den på bånn gass i 2 minutter. 1 teskje salt. Deretter heller du blandingen over i en passende stekepanne og smelter alle delene sammen. Og nå er det bare å installere og oppdage en helt ny spilleverden- God fornøyelse. Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Nei du gjør bare slik som en kamerat av meg gjorde da han var mindre. Han redigerte readme'en til doom og trodde at han skulle få et spill han hadde skrevet :!: Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ha ha ha! :!: Even better! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Er det mulig å blir mer barnslige (til flamerne) og off-topic (til de som snakker om sitt eget spill og om kameraten sin)? Rapportert. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Stenges då tråden har gått way off topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg