Simen1 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Hvordan endrer man boot-rekkefølgen til windows? Jeg får opp 2 valg: Start Windows XP og Start Windows 2000 også tar det 30 sekunder hver gang. Hvordan endrer jeg på "default OS" og hvor lang tid den skal vente før den velger default? Jeg husker det var en enkel måte å velge dette på men finner ikke ut av det nå... Noen som kan hjelpe? Endret 21. september 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Tror du kan velge dette ved å kjøre msconfig og se på boot.ini-delene, hvis ikke kan du gjøre det manuelt i boot.ini. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) i windows xp. Du trykker høyre klikk på min data maskin , egenskaper , advanced , så setning i bån og der står det time to list of oprating systems 30 seconds og den forandrer du til 2. Da tar det 2 secunder i steden for 30 sec og starte opp pcen. Endret 21. september 2004 av Aadna Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) høyreklikk på "Min Datamaskin", egenskaper, avansert, under "oppstart og gjennoppretting" finner du knappen "instillinger", så velger du i "standard operativsystem". tror dette skal funke. om ikke kan du trykke på "rediger" og bare bytte om disse to nederste linjene med hverandre EDIT: Aadna eide meg Endret 21. september 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Tusen takk! Da er problemet løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå