birk88 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei. Sliter du med dårlig batterikapasitet etter å ha vært litt for utålmodig med batteriet i starten? Slik kan man få tilbake full kapasitet på batteriet (virker på 4gen iPod ihvertfall, og hvis det ikke er noe feil på batteriet). 1. Lad batteriet helt ut. 2. Lad så opp igjen i min. 16 timer. 3. Lad batteriet helt ut igjen. 4. Bruk som vanlig. Hadde bare 6 timer brukstid før denne kalibreringen. Etter kalibrering greier den nesten 13 timer (uten lys og skifte av sanger). Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Punkt 4 skulle vært: Lad opp igjen i 4 timer, og bruk som vanlig. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei. Sliter du med dårlig batterikapasitet etter å ha vært litt for utålmodig med batteriet i starten? Slik kan man få tilbake full kapasitet på batteriet (virker på 4gen iPod ihvertfall, og hvis det ikke er noe feil på batteriet). 1. Lad batteriet helt ut. 2. Lad så opp igjen i min. 16 timer. 3. Lad batteriet helt ut igjen. 4. Bruk som vanlig. Hadde bare 6 timer brukstid før denne kalibreringen. Etter kalibrering greier den nesten 13 timer (uten lys og skifte av sanger). 2. Lad så opp igjen i min. 16 timer. Har lest at IPod stopper å ladde når den er ferdiglada, så skal jo ikke ha noe å si om du lar den ligge i 16 timer med strøm tilkobblet! Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Prøv selv. Fungerer veldig bra. Vanligvis er ikke denne fremgangsmåten nødvendig, men den refresher celler som ikke blir ladet på vanlig måte. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 hvordan lade ut? bare å bruke ipoden eller noe annen måte? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 bare høre på masse musikk uten å lade den....elller la den ligge med bakgrunnslys på (hvis det går?) Lenke til kommentar
smoooth Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 hei for forhåpentligvis min iPod snart bør eg lade den lenge 1. gang? bør eg alltid lade den heilt ut før eg ladar den opp igjen? det gjer vel ikkje noke om eg lar den ligge å lade heile natta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå