Gå til innhold

K700i = Skuffende

ChazyChaz

Anbefalte innlegg

Må bare si at jeg er skuffet over denne telefonen, hadde store forventninger..

Første feilen jeg oppdaget, var at vibreringa henger seg opp, den slutter ikke, jeg må skru av telefonen, å først 10 sek etter det, slutter det. Så derfor må jeg bare slå av vibreringa.

Den andre er at telefonen låser seg jævli ofte, den fryser, slik at jeg må ta ut batteriet for og få den igang igjen, og den restarter seg ofte også.

Det siste problemet - og det største, er at nesten hver gang folk ringer til meg, så får de summetone og alt når de ringer til meg, men det skjer ingenting på min telefon, ikke før etter de har lagt på, da kommer det opp "1 tapt anrop". Av og til så er telefonen på å da kommer det bare personsvar også.

Og forresten, batteriet suger også, må lade den omtrent hver dag, å den blir brukt helt vanlig.

Alt dette er sykt irriterende, og veldig skuffende. Jeg forventer meg jævli mye bedre enn dette når jeg kjøper en så dyr telefon..

Jeg har hatt den på service nå, og de sa at de bare trengte å oppgrade firmware'n, så skulle alt bli bra. Er det fakta? Jeg tviler steerkt på det igrunn..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Jeg var også sykt misfornøyd med denne tlf. Klarer virkelig ikke å forstå hvorfor så mange synes denne tlf er så råflott. Etter flere turer på service solgte jeg hele shiten. At man også skal behøve å oppgradere en så dyr tlf flere ganger er jo rett og slett tragisk. Synes SE virkelig har skutt totalt skivebom med denne :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hei!

Ja de er bare å oppdatere FW så skal de fleste av feilene du nevnte bli rettet opp.. har ikke k700 selv, men hat tenkt å kjøpe den, så jeg har holdt meg oppdatert med hvordan feil som blir rettet men oppdatering av firmware.

De sier av med oppdatere firmware så holder batteriet i 3-4 dager. :)

Lenke til kommentar

jeg var en av de aller første som fikk meg k700i. kan vel si det at jeg ikke har oppdatert telefonen ennå og alt virker sånn som det skal. er jo selvsagt uheldig at du har de feilene der, men det er ikke sånn på ALLE k700i. Men uansett hva som selges per dags dato, så er det alltid noen produkter som kommer med feil. noen er uheldig og får de med feil, men da trenger en bare å sende den inn til service. selvsagt slitsomt, men sånn er det. en FW oppdatering så kommer nok de fleste feilene dine bli fikset. og batteriet bedre.

Lenke til kommentar

Jeg har også en av de første k700i som kom på markedet, og har ikke oppdatert FW. Min fungerer kjempeflott, uten noen problem. Ingen knapper som henger, batteriet fungerer bra og ellers er det en topp telefon. Er bare 1 ting jeg er missfornøyd med, og det er at det ikke går an å sette i mer minne. 41 MB blir litt lite til mp3.

Lenke til kommentar
Jeg har også en av de første k700i som kom på markedet, og har ikke oppdatert FW. Min fungerer kjempeflott, uten noen problem. Ingen knapper som henger, batteriet fungerer bra og ellers er det en topp telefon. Er bare 1 ting jeg er missfornøyd med, og det er at det ikke går an å sette i mer minne. 41 MB blir litt lite til mp3.

Du var klar over det før du kjøpte telefonen håper jeg.. :-)

Lenke til kommentar

jag har hatt problemer med batterilevetiden.. (big suprise :ermm: )

og i det siste så har mobilen begynt å henge seg når jeg skal sende bilder over blue tooth...

i det siste forsøket, så kom det opp på den andre mobilen at han måtte taste inn en kode/passord, men jeg vet ikke om noe slikt, det endte med at jeg måtte skru av mobilen for å klare å bruke den igjen.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...