OrakL Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) microplex har mye jugL Endret 21. september 2004 av OrakL Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Nå fikk jeg lyst til å bruke slemme og, men... De gjør nok som veeeldig mange andre som har "in house"-produkter. Nemlig, finner en fabrikk som har noe som dekker deres behov, lager sin egen vri (setter på eget utstyr++) og pakker det i egen embalasje med eget merke. Det betyr ikke at det er falskt! Representanter fra Microplex har jo faktisk sagt dette offentlig! At du har fått sparken fra Microplex betyr ikke at du på død og liv MÅ slenge dritt, da! Barnslig oppførsel Lenke til kommentar
Vike Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Selvsagt tar de utstyr fra andre fabrikanter.. Trudde du Microplex hadde egen fabrikk ?? Lenke til kommentar
aschj Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Det aller meste vi kjøper er jo laget på den måten. F.eks. sykler er satt sammen av et hav av deler produsert på helt forskjellige steder rundt om i verden. Det samme er datakomponenter (f.eks. hovedkort har jo en rekke brikker fra en rekke forskjellige produsenter). Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg har jobbet på microplex nå i snart 1 år.. og har lage de mist kjølerene.. eneste jeg gjorde var å ta en papst vifte på en kjøler som heter. CPU COOLER, så lagde jeg papp esken så vips, en mist cpu kjøler.. jeg vet ikke om de andre mist tinga vet jeg ikke.. Hva er en "ekte" CPU-kjøler, da? Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei, OrakL. Ikke for å være ekkel, men jeg lurer på om du kanskje burde prøve å formulere deg bedre. Lenke til kommentar
OrakL Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 (endret) jj u win Endret 21. september 2004 av OrakL Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hva er en "ekte" CPU-kjøler, da? Hvis noen bytter ut motoren på Skodaen din med en audimotor, er det en Audi da? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 En falsk CPU kjøler (hehe) Nå har jeg hørt det og ! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Er Ferarri en Ferarri når Ferarri eies av FIAT ? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Er Ferarri en Ferarri når Ferarri eies av FIAT ? Selvfølgelig, eierforhold har ikke noe med produksjonen å gjøre direkte. VAG har mye felles deler men jeg tviler sterkt på at Fiat og Ferrari bruker samme produksjonsplattformer. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hold dere til emnet, gutter og jenter. Snakk om biler i amotor-forumet. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hold dere til emnet, gutter og jenter. Snakk om biler i amotor-forumet. Skjønte du ikke sammenligningen? Lenke til kommentar
xcavated Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Endret 21. september 2004 av xcavated Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 skal hive jet motor i bilen, er det et jagerfly da? Brenn. Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hva er en "ekte" CPU-kjøler, da? Hvis noen bytter ut motoren på Skodaen din med en audimotor, er det en Audi da? nei.. det blir en falsk skoda Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) skal hive jet motor i bilen, er det et jagerfly da? Brenn. bensin.. forstår jo hvorfor du sier brenn Edit: fordi da kan du komme og hive bensin på han Endret 21. september 2004 av Whinz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg