barks Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har en Zepto4200 (samme som CL56). Idag ved oppstart av maskinen fikk jeg beskjeden att radion på WLAN-kortet er deaktivert (beskjeden "AV" i Intel ProSet). Jeg klarer ikke att få endret dette så jeg igjen kan bruke kortet. Av/på-knappen på siden av maskinen stod i "ON"-posisjon og jeg har ikke heller selv deaktivert kortet via ProSet. At slå av og på med kontakten på siden har ingen effekt; og jeg kan ikke selv vælge status i ProSet heller (ingen reaksjob selvom jeg klikker på "PÅ"). Hva kan ha skjedd? Jeg har ikke installert noe i mellemtiden; har testet at laste ned ny driver til WLAN-kortet uten effekt også. Ettersom jeg ikke er noen ninja med XP eller pc'er generellt håper jeg non kan komme med en forklaring som ikke er alt for teknisk (fx har jeg hørt ordet BIOS før, men vet ikke hvor man sjekker/endrer sånt). Takk på forhand Lenke til kommentar
vebwa Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Programmet EasyButton må kjøre for at hardware-switchen til wlan skal fungere. Prøv å avinstaller EasyButton og installer på nytt igjen (jeg antar du kjører det ved oppstart). Jeg hadde samme problem på min CL56, da var dette løsningen. Hos meg fungerte heller ikke de to hurtigknappene ved siden av powerknappen; hvis dette er tilfellet hos deg også er det stor sannsynlighet for at det er EasyButton som ikke fungerer. Alt går på samme system, og styres av dette programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå