Joachim_F Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Nintendo of America har kunngjort den amerikanske utgivelsesdatoen og prisen for Nintendo DS. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Prøver å klore meg fast til den kjære pc`n min her! Lenke til kommentar
substeinar Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Denne maskinen er det kuleste siden half life 2. Entusiasmen min for denne maskinin har steget betraktelig siden E3. Blir nok nødt til å kjøpe et par 3 stykker ja. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Gleder meg noe sinnsykt, kan ikke vent med å få fingrene mine på den Tror metroid prime hunters blir knall. (Vet om 3 stykker til i nabolaget som skal ha den og linke linke LINKE ) Tenk å spille Zelda med 3d grafikk på den da,noe ala ZOOT:dribble: (men Zelda kommer sikkert ikke før en stund etter maskinen ) Når jeg fikk høre at Chatte porgrammet var inne-bygd fikk jeg enda mere lyst på den, og enda mere da jeg hørte at man kan koble til headset. (team chat) Den er bare rå.........Kunuser PSP (Nå har jo jeg vært nintendo fan boy siden jeg fikk nes til jul for uendelig mange år siden da ) Men dette ser etter min mening ut til å bli den beste "spill konsoll" som noen gang er laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg