Joachim_F Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Xbox og PC-versjonene av Splinter Cell: Chaos Theory har blitt forsinket, Gran Turismo 4 ser ut til å ha blitt forsinket, mens Pro Evolution Soccer til PS2 har fått en eksakt utgivelsesdato. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Det er trist... men jeg gleder meg hakket mer til MoH: Pacific Assault. Er enig i det TCi sa i et annet emne: Det bryr meg ikke om det er scriptet, det virker bra gjennomført. Bare ikke MoH:PA blir forsinket er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Litt trist nyhet ja, men nesten litt bra og for min del da Half Life 2 er rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Sorry hvis noen synes jeg spammer, men Half-Life 2 kommer ikke før av at Splinter Cell ikke gjør det. Men da har du jo tid til å spare penger. Skal ha Half-Life 2 jeg òg, men ser mer fram til SC:CT og MoH:PA. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 syns ikke demoen av moh pa var så kul jeg.. syns cod uo er kulere for tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg