decker Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei! Vet at enkelte hardcore gamere er veldig opptatt av dette, men jeg klarer ikke å se den store merkbare forskjellen... Hvor tydelig er forskjellen på 25ms og 16/12ms oppdatering? -dec- Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 En generell tommelfingerregel sier at du bør ligge på maks 16 ms når man spiller, men jeg si at jeg har sett et par som ligger på 20 ms som gjør det like bra som en 16 ms skjerm. Men du er heldig med timingen. Det ryktes om at det kommer en artikkel som sammenligner to skjermer på 12 og 16 ms snart Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Det kommer også litt an på hva slags spill du foretrekker. F.eks. bilspill der hoveddelen av bevegelsen er fremover og en sving ikke er gjennomført på et tidels sekund blir mindre utsatt for synlig ghosting enn f.eks FPS der du bråsnur og skifter retning veldig ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå