Firesky Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 jeg skal ha men en router å lurer på hvilken jeg burde velge, jeg trenger ikke trådløst! jeg skal kjøre noen servere så jeg er på jakt etter en stabil router! noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
vigilante Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har vært igjennom en del trådløse selv på jekt etter en stabil sak, og denne er den eneste jeg kan anbefale av "billigruterne" http://psdata.no/prodsearch.asp?urlaction=details&it=100525# Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) eller en som er bekreftet på lager. Har selv brukt denne lenge (helt til lynet tok den) fungerer helt suvverent. eneste den mangler er printserver. edit: link Endret 21. september 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
HawP Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) 3Com som vigilante anbefaler er stabil så det holder. Har hatt en selv i over 1 år. Aldri noe tull. Og oppsett av Virtual Server med denne er helt suverent. En "entry" kan inneholde en blanding av port range og enkelt porter. Det er heller ikke et forhåndsbestemt antall entries (f.eks. 10 som ofte er vanlig). Eneste minus er at den ikke klarer mer enn 5-6 Mbit/s throughput, men det er jo ikke noe problem med de fleste DSL/Cable løsninger. Endret 21. september 2004 av HawP Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Kanskje ikke det du er ute etter, men en gammal pc med 2 netttverkskort og clarkconnect installert er det beste jeg har vært borti. Hadde en 3com office connect, men den var rett og slett for ustabil, den ga seg i snitt en gang om dagen og jeg måtte ned å restarte den hver gang. Grunnen til dette er nok at jeg kjører en linux server med noen irc bot'er og en del som bruker irssi/BX fra den også. 3com office connect er ikke spess glad i irc (jeg får feks ikke joina irc.pvpgn.org med den routern), bortsett fra det så funker den nok utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå