Rødøy Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) hei hei! Noen som vet av noen billige gode lydkort - 200-500kr klassen - som fungerer / driver headsett bra Kanskje noen som vet av noen gode tilbud ? Har integrert nå, og det greier ikke å drive headsettet! blir veldig dårlig lyd og ikke bass! Endret 21. september 2004 av Rødøy Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg har hørt veldig gode ting om Chaintech sitt Av-710, så lenge du holder deg unna surround-delen av kortet... Vurderer å kjøpe ett slikt et selv... Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hvilket headsett har du? Hvis ikke det integrerte klarer å drive det, er det stor sjanse for at ingen andre lydkort vil klare det skikkelig heller. Chaintech AV710 er ihvertfall maktesløst, da det kun har uforsterket line-out. Jeg foreslår at du enten kjøper noe som er lettere å drive, eller at du kjøper en hodetelefonforsterker. Sistnevnte er det dessverre svært få av som selges i Norge. Lenke til kommentar
Rødøy Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Hei ! jeg har et Trust Headset Multi function 310 Headset med mikrofon- Men du skjønner at på arbeid får jeg god lyd, bass osv , men når jeg kobler det opp hjemme, blir det like dårlig lyd, som når man kobler på standard discman propper!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå