Omnikron Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Ser netshop har tilbud på minne denne uken, nærmere bestemt: minne Har Asus A7N8X-E hovedkort, vil dette passe sammen? Er dette helt ok minne? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har Asus A7N8X-E hovedkort, vil dette passe sammen?Yep Er dette helt ok minne?Ser rimelig bra ut ja - ikke at jeg har noe dypere kunnskap om akkurat disse.. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 De brikkene er et kjempekjøp. Rent ytelsesmessig så ligger de vel på samme nivå som TwinMos til samme prisen, men OCZ brikkene kommer med livstidsgaranti, noe som i seg selv er et kvalitetstempel Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Var det ikke veldig dårlige timinger på de brikkene der ? Klarer de å kjøre på 2,2,2,5 ? Mine PC4000 brikker har jo bedre timings. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 det er godt å høre! Akkurat nå har jeg Corsair Twinx 512mb LL minne men jeg har heller lyst på 1024 mb minne, cl 2 og 2.5 har ikke så mye å si for meg.. Det at OCZ er uten heatsink regner jeg ikke med at har noe å si? Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kjøpte de brikkene nå jeg...... Har noen heat sinks jeg setter på selv!! Tror det er et bra kjøp....Er det noen som er enige her? Leser my fint om OCZ sine minne moduler!! ) Lite spørsmål....Jeg har nforce2 400 med dual channel. Disse brikkene jeg kjøper er jo dual. Men hvis jeg hadde kjøpt to brikker seperat f.eks 2 stk TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2,5 Ville ikke de da fungert sammen i dual channel?? Eller bare i singel channel.......Hvor stor ytelse forskjell er det på dual og singel?? espen Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er det noen her som vet noe om disse brikkene??? Finner ikke en review på nettet heller om akkuratt disse!!!!! 2,5-3-3-7 2x512 Kom igjen a folkens.............. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Ytelsesøkningen på dual ram ser du først hvis du bruker et onboard skjermkort. Ellers er forskjellen liten. Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Ja ok! Men lurer veldig på om noen har testa disse brikkene??? Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 jeg satser på at det er et godt kjøp Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Må jo være noen som har disse her da......!!!! Hallooooo ) Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 jaja nå er minnet installert og eneste jeg vet er at alt går mye bedre og kjappere nå! merket stooor forskjell med 512 mb mer minne!! Lenke til kommentar
Valent Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ytelsesøkningen på dual ram ser du først hvis du bruker et onboard skjermkort. Ellers er forskjellen liten Det var vel bare tull-prat, forskjellen er meget stor hvis man bruker et intel oppsett, og det er dual ram. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ytelsesøkningen på dual ram ser du først hvis du bruker et onboard skjermkort. Ellers er forskjellen liten Det var vel bare tull-prat, forskjellen er meget stor hvis man bruker et intel oppsett, og det er dual ram. ...men så var vel det et svar til trådstarter, som da har amd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå