tejas Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Litt merkelig feil, men når jeg surfer inn på tv2.no så lukker nettleseren seg av seg selv. Dette skjer i Firefox, Opera og IE - samme på alle. Kjører WinXP med sp2 (hadde feilen før jeg installerte sp2). All annen surfing fungerer helt fint. Kan det være ett eller annet script som bugger? Bruker Kerio brannmur, AVG antivirus og kjører Ad-Aware og Spybot med jevne mellomrom.. Det samme skjer med mediaplayer når jeg prøver å åpne en videofil på nettet. Da avsluttes oxo mediaplayer av seg selv. Må laste ned fila og åpne lokalt... Har forsøkt å reinstallere mediaplayer.... same shit..... takker for alle svar mvh Tejas Lenke til kommentar
Rim Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Opplevde det samme når Java Runtime slo seg vrang. Gå til Legg til/Fjern programmer og avinstaller Java run-time om du har det og se om det hjelper. Du kan reinstallere Java etterpå. Lenke til kommentar
tejas Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Java 2 runtime var ikke installert... Installerte det, men samme feilen. Avinnstalerte og testet på ny - fortsatt samme feilen... F... ta........ Sure greier Noen andre idèer? Lenke til kommentar
Rim Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Sikker på at du har patchet alt på IE/Windows med windows update? Lenke til kommentar
petterg Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Nrk blokerer konkurentenes nettsider dersom du ikke betaler tv-lisensen.. Kan du ha no problemer med flash plugin? I Opera kan du prøve å skru av alt i "F12-menyen". Får du fram sida da, kan du prøve å skru på en og en ting i menyen, og se hva som gjør utslaget. Lenke til kommentar
tejas Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Blokkerer NRK nettsidene til TV2 hvis jeg ikke betaler lisens?? Det låt merkelig, hvilke tekniske løsninger bruker de til de da? Uansett så ligger nok ikke problemet der..... Lovlydig vettu Testet å skur av flash plugins slik du sa petterg, men da får jeg ikke logget meg inn på webTV. Så fort jeg får logget meg inn (med aktivert flash) så lukkes nettleseren ned. Testet på en annen maskin i huset, og der virker det 100%. Har jeg ingen annen mulighet enn total reinstallering??? mvh Tejas Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Nrk blokerer konkurentenes nettsider dersom du ikke betaler tv-lisensen.. Moroklumpen Noen trenger smilies for å skjønne fleip. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har jeg ingen annen mulighet enn total reinstallering??? Joda, du kan forsøke Repair Install. Da mister du ingenting annet enn Windows oppdateringer. http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servic...s/xp/Repair.htm Men det med Flash er jo en ledetråd, prøv om det går å avinstallere/reinstallere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå