Pyro Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Når jeg trykker på PÅ knappen på min bærbare kommer jeg ikke inn i Windows. Etter noen forsøk kom jeg til valg om jeg ville gå inn med sikkerhetsmodus og jeg valgte ja. Men enda en gang så bare piper den 3 ganger. Nå får jeg såvidt opp det første bilde før den piper 3 ganger. Noen som aner hva dette skyldes??? Er ganske viktig at jeg finner ut at det siden min hjemme eksamen ligger på maskinen Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg kan ikke noe om bærbare, men på stasjonære maskiner betyr disse pipene noe. Hva de betyr står som regel i manualen til hovedkortet. Feks: 1 pip: Du har satt skjermkortet i feil vei.. 2 pip: Noen har helt kaffe over rammen din 3 pip: Cpuen din har utviklet en splittet personlighet og tror den er et lydkort. Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Det høres litt rart ut siden. Det skjedde over natta. I går funka den fint, men til marran i dag ikke like bra. Den piper 3 ganger. Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Kan Cpuen utvikle en splittet personlighet?? Hva skal jeg gjøre for å fikse det i så fall?? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Post merke og modell på maskinen din, så kan vi kanskje se om vi finner en manual på nette eller en forum post et annet sted med noe lignende. Så kan vi kanskje finne ut hva de tre pipene betyr. AKIRA Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Kan Cpuen utvikle en splittet personlighet?? Hva skal jeg gjøre for å fikse det i så fall?? Sende den til en datapsykolog selvfølgelig!! AKIRA Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Fujitsu Siemens Computer. Amilo Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 jeg prøvde akkurat å starte maskinen, og da funka den helt fint. Lurer på hva som var galt. Men ellers takk for hjelpa folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå