Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Noen som vet hvilken av de tre trådene man skal trekke i for å få åpnet en potetsekk?!? Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (bruk en saks, hvis du virkelig har problemer med å åpne den da ) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg vil tippe den til høyre. Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Høyre? Er jo tre tråder i hver ende?!? Saks er juks og fanteri! Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 the blue one. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg vil tippe den til høyre. Nei, venstre er tingen. Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Kanskje jeg skal se om det er muligheter for å åpne sekken i bunnen? Det er bare hvite tråder på de små 2,5 kg sekkene... Endret 21. september 2004 av olasoren Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hva med å skjære opp hele driten og få en mod til å stenge denne litt latterlige tråden? Vi har SO3 vettu. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 siden du nå har venta 10 timer med å åpne sekken og fremdeles venter på et svar, så bør du bare klippe før de råtner ;p Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Dra den lengste tre centimeter mot øst, vri den andre 4,3 ganger mot høyre, tre begge to forsiktig ut av den tredje løkken, legg deg på kne og be til potetguden i 1,45 min før du røsker skikkelig hardt i begge trådene slik at huden i hendene dine blir flerret opp og du blir liggende på gulvet foran potetsekken bevisstløs og blødende. Da tar du frem saksen og klipper opp hele sekken, legger potetene i en bøtte som du setter i kjøleskapet, dynker potetsekken med tau skikkelig i rødprit og legger det i vasken på kjøkkenet og tenner på (og så kan du koke potetene over flammen om du vil). Endret 21. september 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Dra den lengste tre centimeter mot øst, vri den andre 4,3 ganger mot høyre, tre begge to forsiktig ut av den tredje løkken, legg deg på kne og be til potetguden i 1,45 min før du røsker skikkelig hardt i begge trådene slik at huden i hendene dine blir flerret opp og du blir liggende på gulvet foran potetsekken bevisstløs og blødende. Da tar du frem saksen og klipper opp hele sekken, legger potetene i en bøtte som du setter i kjøleskapet, dynker potetsekken med tau skikkelig i rødprit og legger det i vasken på kjøkkenet og tenner på (og så kan du koke potetene over flammen om du vil). Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 drit i å ta av posen! tilbered dem med posen på! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Eller så gir man bare faen i hele sekken som man sikkert ikke får bruk for uansett? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 kan noen peeeeelis stenge denne tråden, hele søppel sia er fortiden OVERFYLT av nye utrolig DUMME tråder. Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 kan noen peeeeelis stenge denne tråden, hele søppel sia er fortiden OVERFYLT av nye utrolig DUMME tråder. Er jo en grunn til at sida heter søppel da! Dere som vil stenge denne tråden har lite å gjøre på. Dere vet ikke hvilke store problemer jeg har hatt.. Takk for tipsene! Skal gå til innkjøp av flere poser og teste ut det beste! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Si meg, er det noen som kan hjelpe meg med å åpne Donald bladet? Endret 22. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå