dudeldei Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Er det bare meg eller finnes det ikke noen mulighet for å se tidspkt'et for "tapt anrop" på K700i?? Alle txt-mld og utgående anrop har dette, men ikke på "tapte anrop" altså. Må det være slik? /Dudeldei Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg har både dato og tidspunkt på Missed Calls. Engelsk meny, men det skjønner du sikkert.. Fra Standby trykk Calls, gå så tre til Høyre.. Voila, her er lista med tidspunkt og dato. K Lenke til kommentar
dudeldei Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Da er det noe galt hos meg (og kameraten min) i såfall. Får bare opp dato for "tapte anrop" (eller "missed calls" om du vil:) Kan det ha noe med firmware å gjøre? Kjøpte min tlf igår og kjører FW "R2A041" /Dudeldei Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Nei faktiske så har jeg og det. Men hvis du ikke går på "tapte anrop" og heller ser "tapte anrop" på "Alle"(Der inngående, tapte og utgående er), hvis du skjønner hva jeg mener så ser jeg tiden der. Lenke til kommentar
dudeldei Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Ser man det ja...det har du helt rett i. Men merkelig at noen da har dette problemet.... Lenke til kommentar
sek700iafc Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hvis du/dere oppdaterer Firmware'en deres hos en forhandler, et verksted, eller online til versjon R2L, så står både tidspunktet og datoen på alle samtaler. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Da er det noe galt hos meg (og kameraten min) i såfall. Får bare opp dato for "tapte anrop" (eller "missed calls" om du vil:) Kan det ha noe med firmware å gjøre? Kjøpte min tlf igår og kjører FW "R2A041" /Dudeldei Er du fornøyed med kjøpet ditt så langt? Lenke til kommentar
dudeldei Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Jeg har bare hatt tlf'en i èn dag, men er foreløpig veldig fornøyd. Jeg hadde en S65 i 14 dager, men synes den var litt for stor og treig. Den hadde ikke noe spesielt bedre batteri-levetid enn K700i, synes nå jeg. Kameraet på S65 var også dårlig(!) Jeg planlegger å oppdatere FW'en på min K700 i morra...så da får vi se. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Ny FW på K700 er gull verdt, selvom du ikke har problemer nå.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå