hazze Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Ingen problemer her, hadde noe problemer med nettverkskortene, men byttet drivere, så funket alt smertefritt, Nero datt ut, la inn en nyere versjon, funker fint igjen. Noen andre som opplever no problemer? Endret 21. september 2004 av hazze Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Min pc "glemmer" innstillinger. Ellers er den stabil og fin. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 På PC-en hjemme kommer det opp en boks ved pålogging som indikerer en fremdrift av ett eller annet slag, starter på 0% men øker aldri. Forsvinner av seg selv ganske raskt. Ellers er alt greit, likte spesielt den økte støtten for Bluetooth, slipper kranglete tredjepartsdrivere. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 0 problemer. Bedre brannmur og bedre støtte for trådløse tilkoblinger er jeg fornøyd med. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Ikkeno problemer her heller Eneste var no drivergreier til hovedkortet som resulterte i BSoD men en kjapp tweak i boot.ini fiksa det Lenke til kommentar
Torro Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Får ikke Truegrid NFS til å virke. Noen med tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Funker helt normalt her, men, har fått opp to stk skjermer i oppgave linje ved klokken. Jeg hadde ett sett av disse før SP2, den ene er for internett tilkopling den andre er for lokal tilkopling. Hvordan får jeg fjernet de skjermene for lokal tilkopling ?? Det står "begrenset eller ingen forbindelse" Jeg har Telenor og bruker PPPoe for å kunne logge meg på nettet. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Her er iallefall en liste over programmer som ikke fungerer fullt ut med SP2 Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Firewire-kortet funker ikke som det skal lenger. Forbanna microsoft!! Endret 21. september 2004 av lenny25 Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Bluetoothpluggen og SD-kort-leseren min fungerer nå uten installasjon av eksterne drivere, helt topp, 2 stk. CD-er i bosset!! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Eneste problemet jeg opplevde, var at jeg fikk problemer med et spill i øvingsopplegget til faget Datamaskiner GK på NTNU, som ga popup's. Men fant ut at det bare var å holde Ctrl inne mens jeg trykker på en link, og da fungerte det helt fint. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 har tidligere dratt en snarvei av forskjellige mapper, og f.eks. my computer til startmenyen, slik at denne har ligget øverst (old style) på startmenyen. Samme funksjon som om man har My Documents som meny på "new style". Da kan jeg bla meg gjennom mappe for mappe, osv. Så hvis jeg skal åpne en mappe har det bare vært å dobbeltklikke på mappen jeg skal ha opp. Dette fungerer nå ikke, samme hvis jeg høyreklikker og velger open. I tillegg detecter ikke windows kameradock'en min. (excilim z40). Utover det kan jeg ikke si jeg har hatt problemer med SP2... bertie Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Feilpost, men blir flyttet sidan diskusjonen er komme i gong. Ting som har direkte med windows å gjere skal i windows kategorien! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 æsj, BF vietnam funker ikke ikke 1942 heller, men det kan være sims 2 sin feil Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Finnes allerede en lignende tråd her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=281677 Lenke til kommentar
gotark Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Fra "http://support.microsoft.com/?id=884130" programmer som ikke virker med SP2: NOD32 for Microsoft Windows 6.09 Eset 64-bit (NX) http://www.eset.com When this program is started, all network connectivity is lost. Gjelder dette bare 64bit prosessor? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 SP2 fungerer knirkefritt her, bortsett fra at i sikkerhetssenter står det at brannmur er på når den er av! (Bruker ikke Windows-brannmuren) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) SP2 fungerer knirkefritt her, bortsett fra at i sikkerhetssenter står det at brannmur er på når den er av! (Bruker ikke Windows-brannmuren) Har ombestemt meg ! Alt er bare sirup ved oppstart! Har kræsja et par ganger! Kommer ikke inn i programmene Det nytter ikke å dobbeltklikke på ikonene, ei heller å høyreklikke og åpne, kommer ikke på nett. Er det noen der ute som har noen fornuftig forklaring ? Jeg har blitt nødt til å gjenopprette til SP1.. Endret 21. september 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
So|o Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Installerer SP2 nå fra windows update, norsk XP home.. får håpe at alt går smertefritt. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Installasjonen gikk smertefritt. Gjenstår å se om alt fungerer greit etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå