Antikristian Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei Jeg tenkte jeg skulle bestille et frontsett fra utlandet ettersom det er billigere. Noen her som har erfaring med dette og som kan anbefale noen bra og ikke minst billige nettbutikker som shipper til Norge? Har set litt på denne: http://www.techronics.com/index.cfm?fuseac...d=985&aff=45847 Lenke til kommentar
Defus Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Eg har bestilt alt fra www.audio-warehouse.com, dem e nødvendigvis ikke billigst i usa, men dem har bra service. Å dem e grei, derfor kommer eg nåkk til å fortsette å bruke dem. Det lønne seg hvis du får andre til å være med, slik at du får delt frakta på flere folk Lenke til kommentar
bumpin corolla Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Bruker www.megabillig.com. nordmann i USA, har bestillt et par ganger og er skikkelig fornøyd Lenke til kommentar
Antikristian Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Knallbra! Tusen takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå