Firesky Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 jeg har en del gamle maskiner som ikke er så kraftige(166Mhz - 800Mhz) det jeg lurte på var om det er mulig å bygge en rakk til disse maskinene og kjøre et software som gjør at denne rakken blir "en" maskin.... er dette mulig? jeg har hørt om noe som heter "grid computing" men er usikker på om dette funker med forsjellige maskiner..... maskinene mine: Pentium1 166Mhz PentiumPRO 233Mhz Pentium3 800Mhz Pentium2 350Mhz pentium3 450Mhz Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Du har noe programvare som gjør at du kan kjøre disse i cluster. Det som skjer da er at én maskin fordeler jobber til de andre. Dette er nyttig i forbindelse med tallknusing. Hva er det du har tenkt å bruke dette til? Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hva er en rakk? Rack (utales ca rækk) du mener? Lenke til kommentar
henrikw Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) å kjøre forskjellige maskiner i cluster er ikke noe problem, legger ut noen linker du bør se på: Cluster knoppix beowulf os OSCAR: Open Source Cluster Application Resources Endret 21. september 2004 av henrikw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå