Janster Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg har en Asus til en venn, som plutselig har begynt og slite. Den henger seg i bootup sekvens, jeg kan få den til å komme til POST, men tastetrykk så henger den seg opp. Av og til kommer jeg inn til bios, det varierer dog, som regel henger den seg opp. Jeg trodde det var harddiskene, men etter å ha byttet dem tror jeg det er noe annet. Det er ikke så mange valg jeg har når ting går galt så tidlig, men kanskje noen hadde noen ideer? Jan Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Prøv å resettte cmos. Lenke til kommentar
Janster Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Jeg har tatt ut batteriet et par tre ganger uten hell, nå kommer jeg ikke engang inn i bios lengre sukk.. Asus A7S S333 heter hovedkortet, men jeg klarer ikke og finne noe manual eller ref til det noe steds, som om det ikke eksisterer sukk Jan Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Asus A7S S333 heter hovedkortet, men jeg klarer ikke og finne noe manual eller ref til det noe steds, som om det ikke eksisterer sukk Jan feilen er nok at du deler opp modellbetegnelsen slik at søkemotoren leiter etter/ bommer på et kort med dobbel 's' ( A7SS333). - kortet heter trolig A7S333 her og du finner manualen på denne siden. edit: jeg ville titta nærmere på psu'n/ testa en annen. Endret 21. september 2004 av tjaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå