Windoge Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Ser ikke helt hvorfor folk blir så opphengt i dette. Er ikke dette da en helt vanelig PS2, bare i mindre størrelse og ingenting annet? Nå har ikke jeg så seriøs mangel på plass at jeg ser dette begeistrende. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Størrelsen på den nye modellen er redusert med 75% syns det var ein overraskande stor reduksjon. ellers var det vel ikkje så mykje å rope hurra for. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Smooooth... men det er jo fortsatt bare en PS2. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Smooooth... men det er jo fortsatt bare en PS2. Nettop. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 En finurlig og elegant måte å skvise ut enda mer penger av folk. Begriper ikke hensikten. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Synes den var drit stygg. Vil heller ha en "vanlig" PS2 i stua. Kanskje kjekk å ha i bilen da Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Synes den var drit stygg. Vil heller ha en "vanlig" PS2 i stua. Kanskje kjekk å ha i bilen da synes nå at den hadde en fin HIFI-komponent-look til stua. I bilen hadde jeg vel heller satset på en standard versjon med HD..... Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det eneste som er å si om dette er følgende: Same old SHIT, new wrapping! Bare noe fanteri mener jeg. Ikke noen verdensnyhet å lansere stort sett samme enhet, med nytt design. Blir som å hoppe i taket over at nugatti boksen har fått nytt design... Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kunne tenkt meg en PS2 når jeg så denne, men har absolutt ikke plass til flere maskiner med toploading cd/dvd mekanisme, så da utgår jo dette. Hadde vært fint med en slot-in sak på den der. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 En finurlig og elegant måte å skvise ut enda mer penger av folk. Begriper ikke hensikten. Små, elegante enheter slår godt an hos det motsatte kjønn (WAF, Wife Acceptance Factor). Kan den i tillegg brukes som DVD-spiller og få ungene i baksetet til å være stille på vei til hytten, så er det nok en grei investering. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Fint for dem som planlegger å kjøpe PS2 da! Lenke til kommentar
Richie Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Ja, syns den var fet jeg.Hva med støyen? Må vel være lite... Den skulle visst ha passiv kjøling, så det blir bare cd/dvd-rom'en som bråker...husker ikke om jeg leste det på itavisen, dinside eller dagbladet.no. Kunne tenkt meg en PS2 når jeg så denne, men har absolutt ikke plass til flere maskiner med toploading cd/dvd mekanisme, så da utgår jo dette. Hadde vært fint med en slot-in sak på den der. Hadde håpa dem skulle få slot-in jeg også, men så tok dem et steg tilbake og lanserte den med et stygt stort cd/dvd-lokk Edit: Det var på DinSide jeg leste om passiv kjøling Endret 22. september 2004 av Richie Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 ,21/09/2004 : 16:35] Jeg ser mer etter PSX, håper den kommer til norge snart Den ble jo en gedigen flopp i Japan, så tror neppe vi får se den i Europa med det første. http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=4375 hmm det var synd, mulig jeg får lage meg en HTPC i stedet da Njaal Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Små, elegante enheter slår godt an hos det motsatte kjønn (WAF, Wife Acceptance Factor). Kan den i tillegg brukes som DVD-spiller og få ungene i baksetet til å være stille på vei til hytten, så er det nok en grei investering. Der har du nok et lite poeng. Det tenkte jeg ikke på... Men det må være den eneste grunen til at jeg kan forsvare den handelen. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hmm, tror det er vifte allikevel jeg: http://img41.exs.cx/img41/7990/scej30.jpg Ser slik ut`? *** Vennligst IKKE legg bilder direkte inn i posten ved hjelp av IMG-tags - moderator *** Lenke til kommentar
Richie Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hmm, tror det er vifte allikevel jeg: *bilde* Ser slik ut`? Hmm jaja...lurer på hvor DinSide har fått høre at det skulle være passiv kjøling Lenke til kommentar
robinei Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Har den IR port innebygd? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Noen som vet om det går an å bestille den noen plass nå eller? Må ha....! PS2`en min er død og San Andreas er rett rundt hjørnet....! Lenke til kommentar
skyline Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Noen som vet om det går an å bestille den noen plass nå eller?Må ha....! PS2`en min er død og San Andreas er rett rundt hjørnet....! den er i butikkene i november, altså om ca 2uker. (ifølge elkjøp i stavanger) Lenke til kommentar
skyline Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Denne var jo rå da! joda, men manglende mulighet for hardisk er litt bad da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg