TST Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Etter 72 millioner solgte PlayStation 2-enheter verden over, viste Sony Computer Entertainment i dag frem en slankere og lettere versjon av PlayStation 2. Sluttspurten før lanseringen av PlayStation 3 er dermed i gang. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genesis Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Sony skal ikke mer bli tatt seriøst her i gården. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Flere ting her som vil hjelpe for øket salg mot slutten av PS2- generasjonen, men jeg synes ikke designet var noe særlig spennende dog Endret 21. september 2004 av jh_ Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Det at den er mye mindre, og at den går på 8,5V i stedet for på 220V gjør den jo svært portabel, et nytt bruksområde er jo som DVD/Spillkonsoll i bilen, på toget etc. Jeg synes ikke at det ble en den nedturen som først antatt. Det gikk jo rykter om fjerning av DVD støtten! Nå er kanskje DVDen bedre og mindre bråkete på nye PS2? Dessuten syns jeg designet på nye PS2 er helt ok, bedre enn det gamle, faktisk. På tide med en ansiktsløfting! Endret 21. september 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Definitivt mye lekrere enn originalen. Hvordan vil den ligge prismessig? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Prisanslag? Som det stod, slik det samme ps2 koster nå, 1200-1400 kr. Syns den var ok jeg da, vanskelig å lage et pent design når den samtidig skal være så slim, pga at det er faktisk ganske mange porter en skal ha plass til. Holder meg til den gamle som kosta meg 4 laken for ca 4 år siden(har vert på gratis utlån de siste 3 år, pc ruler ) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 I følge Spaceworld vil prisen ligge på det samme som den gamle.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Prisanslag? Fra andre avsnitt i artikkelen: "prisen vil antageligvis ligge på samme nivå som dagens PlayStation 2." Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg synes det er fint at prisen blir på det samme nivået som for den gamle PS2..Nytt design og nye bruksområder for samme pris! Det er helt ok.. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 tipper at etter jul, så kommer denne til og synke "veldig" i pris.. det som var litt kult var jo det at det var nettverksadapter innbygd. så det var jo et pluss i forhold til vanlig ps2. Lenke til kommentar
sdn Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Ja, syns den var fet jeg. Hva med støyen? Må vel være lite... Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Den er ikke noe lekrere enn den gamle. Jeg sitter å ser på min playstation silver og min svarte playstatoion. Jeg fatter ikke at dette er en verdensnyhet eller sensasjon. Hadde de hatt denne pluss et sniktitt av hva vi kan forvente av playstation3 så hadde dette vært en bedre fremvisning. Eneste som er kult at denne blir lettere å mose inn i en bil =) men det kunne du med den gamle også. *løpe å kjøpe xbox* Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Siden den blir portabel, så lurer jeg på om det er slik "Anti-skip protection" e.l. som det er på bærbare cd-spillere? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Tøft! Da skal jeg vente med å kjøpe meg ny PS2, og kjøpe meg den nye PS2 istedet. Den nye har vel DVD-støtte vel? Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) fin og fær på ferie med Endret 21. september 2004 av laserskriver Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Tøft! Da skal jeg vente med å kjøpe meg ny PS2, og kjøpe meg den nye PS2 istedet. Den nye har vel DVD-støtte vel? Jada "Dermed kan dette raskt bli en av de mest ettertraktede bærbare DVD-spillerene på markedet." Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg ser mer etter PSX, håper den kommer til norge snart Njaal Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 ' date='21/09/2004 : 16:35'] Jeg ser mer etter PSX, håper den kommer til norge snart Den ble jo en gedigen flopp i Japan, så tror neppe vi får se den i Europa med det første. http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=4375 Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 De gjorde jo det samme med PS så hva annet skulle vi ventet oss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg