Tfosheim Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Logitech lanserer mediamus Logitech fortsetter høstens lanseringer med en helt ny type mus - mediamusen. Selskapets MediaPlay fungerer som en helt vanlig mus, men har i tillegg ekstraknapper for avspilling av lyd og bilde. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Tror det blir litt vell mye knapper... De aller fleste har jo disse knappene på tastaturet også. Uansett så må det jo bli vanskeligere å treffe disse kanppene. kronglete mus... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Den var dødsstilig - tro hvordan den er i "gaming"...........? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Tror det blir litt vell mye knapper... De aller fleste har jo disse knappene på tastaturet også. Uansett så må det jo bli vanskeligere å treffe disse kanppene. kronglete mus... Vel, den er jo ikke beregna på gaming sikkert da. Vil tro den passer utmerket til en "hjemmekino-pc" f.eks Bruke den som fjernkontroll liksom. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Så jo fet ut.. tror kanske den ikke blir den "neste gamer mus" pga trådløs.. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 drit stilig , kankje jeg skal ha en sånn Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 noen som vet om denne kommer med tråd også eller? jeg gamer mye og er drittlei trådløs mus på lan:D Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Logitechs to nyeste muser ser jo spennende ut ( MX1000 og denne). Men valget blir nok MX 1000 Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 ja denne må jeg ha, har lenge hatt planer om å kjøpe en trådløs mus som jeg kunne bruke når jeg ser på film og sånt og denne ser jo bare genial ut. må ha den, bare må ha den............. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Vell en liknende løsning men med trackball hadde vert genialt for mediepc'er full kontroll i hånda lissom uten å trenge å putte musa på noe underlag. Lenke til kommentar
jonaad Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Denne musa ser helt rå ut!! Bra den er trådløs, men det stod ikke noe om hvilke USB tilkobling den har. Jeg hadde håpa at det var USB-stick, for jeg vil ha den til Amilo`n min. Jeg ringte Logitech England og spurte. Svaret jeg fikk var at de ikke var helt sikkre, men de trodde det var mottaker med ledning fordi musa var oppladbar. Litt kjipt for min del . Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 noen som vet om den funker med InterVideo WinDVD platinum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå