Strokes Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Hei! Jeg lurer på om d er noen som vet om festene til bakfangeren på 90 fangerne er annerledes enn festene til orginal bakfangeren! Har nemlig kjøpt meg rs-bakfanger fra garviks,men fikk ikke med fester til den! å de festene som jeg hadde fra orginal bakfangeren min passer ikke !!(De gamle fangerne vil si fra en golf 86 mod)! Noen såm har bilder eller lignende?? Takker for alle svar! Endret 21. september 2004 av Opus Lenke til kommentar
Opus Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Litt dårlig emnetittel du har, men jeg luktet golf lang vei... Begge fangerne er festet til chassiset på samme måte. Men.... Blikket i 90' fangern er ikke lik blikket i den andre typen fanger. Blikket i 90' fangern er skrudd i plasten med 4 skruer, mens blikket på den andre typen fanger er presset på hvis jeg ikke husker feil. Blikket i 90' fangeren er mye større(høyere og bredere) en det i den andre typen fanger. Vil nok tippe at det er blikket til 90' fanger som brukes på rs. btw, rs-2 eller 4 du har? Endret 21. september 2004 av Opus Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 er ikkje det berre en type rs fanger til golf 2 då? Lenke til kommentar
trra Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Nei, er to forskjellige typer rs2 og rs4. Rs4 har f,eks mye større luftinntak enn rs2. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er det rs2 eller 4 du har? Synes rs4 er penest hvis man først "må" ha rs fanger på golfen. OT: trra; har du bytta ut ponni-motoren din med 16v? Lenke til kommentar
trra Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har bytta til 16v ja, holder på med det elektriske nå, kjempegøy når man ikke kan så veldig mye om det Lenke til kommentar
Opus Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Ny tråd? Jeg har diagrammer hvis du trenger. Nok OT. Lenke til kommentar
andjar Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det betyr ingenting om du har kjøpt RS2 eller RS4 bakfanger fra Garviks. ALLE bruker samme festene som på 90 modell fangerene. Festene er litt større enn på de små fangerene. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har kjøpt 90 fanger hos Garvik, og fikk med fester. Syns det var pussig at det ikkje fulgte med egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå