Hebb Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har prøvd forskjellige ladere, så det er ikke laderen. Mld. som indikerer optimal lading kommer ikke frem. Symbolet batterinivå går ikke opp og ned når jeg har satt i laderen. Noen som har noe ideer på hva det kan være???? TAKK Lenke til kommentar
Habla Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hvis det ikke er laderen så må det være .........hva var det igjen...nå har jeg glemt det. grrrrr Lenke til kommentar
Hebb Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Hvis det ikke er laderen så må det være .........hva var det igjen...nå har jeg glemt det. grrrrr Prøv å kom på.................. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Kanskje du kan prøve slå av mob og på igjen bare for å prøve det,gjorde det med en 6600,den lå natta over og i følge batteri indikatoren så var den bare halv veis ladet opp,men så slo jeg av mob og på igjen og da visste den at den fullt ladet.Bare et tips,om det fungerer for deg vet jeg ikke Endret 21. september 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
Hebb Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Fikk beksjed ifra sony ericsson.no at jeg måtte sende den inn til Teleservice Norway AS. Virket som en standard svar. Hvor lang garanti har man på telefonen? Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hebb: Når du har prøvd å lade den, hvor lenge? Hadde et samme problem, men bare satte den inn om natta og om morran så var den ferdig. Leste også i manualen til mobilen at hvis den er helt utladd så måtte den så i 30 min eller no for å begynne å lade. Lykke til Lenke til kommentar
leoss Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg har merka litt dårlig kontakt i blant på min 610/lader. Prøv å bøy litt på laderen, eventuell rengjør mobilen/laderen i kontaktpunktet. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Min gamle drit, t300, ladet litt, så stoppet den, så ladet den litt igjen. Men da fikk jeg ny lader, og problemet løste seg. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 kan hende det er dårlig kontakt inne i telefonenen???? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg har slitt litt med dårlig kontakt på SE-telefonene mine. Kjøpte meg en bordlader og den fungerer supert pluss at den ser ganske kul ut. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Kontaktene på både lader og telefon ser ut til å kunne bli litt slitt, opplevde dette på min gamle t68i, men berre på den eine ladaren, mens den nyaste var det ingen problem med måtte eg overvake starten av ladinga for å vere sikker på at den virkeleg lada. Men etter at eg skifta til T630 funker begge laderene like bra, så det er nok ladar/telefon som er "slitt" litt ut av lage. mvh JanEirik Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hvis du har litt kontakt spray, så sprayer du det på en qtips og renser bunnkontakten på mobiltelefonen. På SE så er det ofte at mye lommerusk og annet møkk som legger seg på bunnkontakten. Lenke til kommentar
Hebb Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Prøvde det nå. Var litt skitt der. Men lading virket ikke for det. Kan se ut til at den ene lederen er skjev. Får vel det på garantien hvis jeg sender den inn på serviceverk.??. Telefon er 15 md. gammel. Innenfor 2 års reklamasjonsfristen. Vi får satse på det. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Habla Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Prøvde det nå. Var litt skitt der. Men lading virket ikke for det. Kan se ut til at den ene lederen er skjev. Får vel det på garantien hvis jeg sender den inn på serviceverk.??. Telefon er 15 md. gammel. Innenfor 2 års reklamasjonsfristen. Vi får satse på det. Takk for hjelp De som er avgjørende er hvorfor den er skjev. (ang. garantien) Lenke til kommentar
voluz Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg har merka litt dårlig kontakt i blant på min 610/lader. Prøv å bøy litt på laderen, eventuell rengjør mobilen/laderen i kontaktpunktet. Har jeg opplevd på alle Sony Ericsson telefoner. Helt håpløst til tider. Løsningen var rengjøring av kontaktpunkter og "rugging" på laderen. (Den delen som stikkes inn i telefonen.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå