dalola Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Jeg har en pc og et trådløst accesspunkt. Jeg kobler tp-kabelen fra veggen rett i accesspunktet. Hvorfor funker ikke dette?? Skal vel ikke trenge noen switch da jeg bare har èn pc på nettet? Jeg får IP fra DHCP. Noen som vet hvorfor det ikke funker? *Emnetittel redigert av moderator - tittelen skal beskrive problemet så nøyaktig som mulig, og inneholde minst tre ord* Endret 21. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Du må vel ha ett modem, må du ikke det? Lenke til kommentar
dalola Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Har ikke modem. Bor i en studentby og har derfor nett i "veggen". Lenke til kommentar
St33l Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 No vet jeg ikke hvilket utstyr du har og hvordan studentnettet er satt opp,men det kan være en mulighet at du må ha access punktet ditt på en uplink port. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå