scoot Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Etter at jeg leste en review av telefonen så skjønte jeg at den var en skivebom. M-R sikkert, haha :!: De er like anti-Siemens som deg S65 ble kåret til verdens beste mobil av Xonio, som heller ikke historisk har vært særlig begeistret i Siemens. Så, at mobilen er ekstremt bra er det vel ingen tvil om. Selger bra gjør den visst også Nok et bevis på at Siemens 65 serie har slått ann! Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) ehh noen ganger når jeg filmer klikker mobilen så jeg må ta ut batteriet for å få restarta mobilen..... dette er med fw versjon 12... virker som en amatørproff telefon.. se på menyene da.. blir jo bare deppa av å se på dem.. og kan noen forklare meg hvorfor de skryter av at mobilen kan spille 3d spill når det blir som å spille doom3 på en pentium maskin? vel, umulig å spille da... Endret 21. september 2004 av moshpit Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) For det første så kan du bruke "WAV" som ringetone på S65, funnker kjempebra synes nå jeg.. SKjønner ikke hvorfor du vil bytte.. Men men, smak og behag! Hovedgrunnen til at jeg vil bytte er at S65 ikke har voice dial, og den kommer ikke til å få det heller! + diverse andre små-ting som irriterer meg med S65... Også har S65 endel bugs, selv om de fleste av de mest sannsynlig vil bli fikset med FW-oppdateringer... [EDIT:] Jeg kjører endel og bruker BT-headset, noe som med S65 nesten er ubrukelig... Poenget med BT-headset er jo at man skal slippe å fikle med telefonen... Endret 22. september 2004 av janvmoen Lenke til kommentar
Habla Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Etter at jeg leste en review av telefonen så skjønte jeg at den var en skivebom. M-R sikkert, haha :!: De er like anti-Siemens som deg S65 ble kåret til verdens beste mobil av Xonio, som heller ikke historisk har vært særlig begeistret i Siemens. Så, at mobilen er ekstremt bra er det vel ingen tvil om. Selger bra gjør den visst også Jeg ventet på din kommentar... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er du under 16 år gå for k700i, det er vel i den aldersgruppen alle verdensmestrene er. Er du eldre beholder du S65. Det er tett på den dummeste kommentaren jeg har lest på dette forumet. Hva har nå alder med dette å gjøre? Ja, det kan godt være at ungdommer liker K700 bedre, og at forretningsfolk syns den blir for glorete, men man kan jo ikke la alder alene bestemme over valget. Da er man jo bare hjernedøde nikkedukker for produsentene. Jeg er 27 og ville heller valgt K700 hvis jeg skulle kjøpt telefon idag. Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Det jeg er mest skeptisk til med K700 er den begrensede telefonboken og kalenderen (selv om telefonen har 40MB minne)... 520 plasser er jo ikke mye når man tenker på at 1 person i listen kan ha 3 nummer, e-post og adresse, og vil da ta opp 5 plasser... I dag har jeg 120 personer på kontaktlisten på S65 (synkroniserer bare med pc'en). Også er jeg litt skeptisk til den enkle kalenderen... Amobil's test av K700 drar fram mye av det negative ved telefonen, og det er de tingene som bekymrer meg litt... Men vil minnebruken være noe som kan bli forbedret i senere FW-oppdateringer? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Det jeg er mest skeptisk til med K700 er den begrensede telefonboken og kalenderen (selv om telefonen har 40MB minne)... 520 plasser er jo ikke mye når man tenker på at 1 person i listen kan ha 3 nummer, e-post og adresse, og vil da ta opp 5 plasser... I dag har jeg 120 personer på kontaktlisten på S65 (synkroniserer bare med pc'en). Også er jeg litt skeptisk til den enkle kalenderen... Amobil's test av K700 drar fram mye av det negative ved telefonen, og det er de tingene som bekymrer meg litt... Men vil minnebruken være noe som kan bli forbedret i senere FW-oppdateringer? Hvis jeg ikke tar feil, det hender at jeg gjør noen ganger, så er det plass til 510 forskjellige kontakter. Det betyr at man kan lagre mange forskjellige tel.nummer og email adr. osv på en kontakt. Endret 22. september 2004 av Habla Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Hvis jeg ikke tar feil, det hender at jeg gjør noen ganger, så er det plass til 510 forskjellige kontakter. Det betyr at man kan lagre mange forskjellige tel.nummer og email adr. osv på en kontakt. Quote fra GSMArena.com "Mainly, it's the phone book capacity. We have forty megabytes of memory available, and the phone book could contain only 510 items. Items, not names, so if you have five phone numbers under one name, it takes five items in the directory." Så jeg tror nok kanskje du tar litt feil der... Eller så tar de feil... Er det noen som kan gi noe sikkert svar på dette? (vil en person med fem nummer ta opp 5 plasser eller 1 plass i adresselista.) Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 1: ehh noen ganger når jeg filmer klikker mobilen (S65) 2: og kan noen forklare meg hvorfor de skryter av at mobilen kan spille 3d spill 1: start kameraet med joystick (mot venstre fra standby) så funker det fint. 2: det preinstallerte 3D Rallyspillet er på 350Kb (!) og ikke særlig bra optimalisert, så hva forventer du (som en sammenligning kan det nevnes at Nokia Series 40 mobilene har maks-størrelse for spill på 64Kb... 3220 og 6230 har 128Kb) Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg ville ikke ha byttet fra s65 til k700.. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Molna: Det funker fint som regel.. Men hver 20 gang klikker det! Hadde vært bedre uten det spillet og heller putta inn tennis spillet! Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Snakka med SonyEricsson på telefon jeg... Måtte undersøke litt om den telefonboka. Det er 510 plasser tilgjengelig... Det som opptar plasser er telefonnummer og e-post. Adresse og annen informasjon tar ikke opp noen plasser. En kontakt kan derfor bruke maks 6 plasser. Jeg kom da fram til følgende antall kontakter: alle 5 nummer + e-post: 85 hjemnr, mobil, faks og e-post: 127 hjemnr, mobil, epost: 170 hjemnr og mobil: 255 Dette skulle holde til mitt bruk... Har sjelden mer enn hjemnr, mobil og e-post på en kontakt, har heller mindre... Ser nok ut til at det blir en k700 på meg da... Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Bra! (selvom jeg har S65) Lenke til kommentar
Habla Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Snakka med SonyEricsson på telefon jeg... Måtte undersøke litt om den telefonboka. Det er 510 plasser tilgjengelig... Det som opptar plasser er telefonnummer og e-post. Adresse og annen informasjon tar ikke opp noen plasser. En kontakt kan derfor bruke maks 6 plasser. Jeg kom da fram til følgende antall kontakter: alle 5 nummer + e-post: 85 hjemnr, mobil, faks og e-post: 127 hjemnr, mobil, epost: 170 hjemnr og mobil: 255 Dette skulle holde til mitt bruk... Har sjelden mer enn hjemnr, mobil og e-post på en kontakt, har heller mindre... Ser nok ut til at det blir en k700 på meg da... Takk for din lille undersøkelse. Lenke til kommentar
puusekatten Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg syns Siemens bør endre holdningen sin ovenfor brukere, og være mer imøtekommende når brukere kommer med forslag til endringer. Mange små irritasjoen på telefonene. SE har jeg aldri hatt, men de fungerer vel greit Syns du må tenke over de forskjellige manglene på de forskjellige telefonene og finne ut hvilke mangler du vil være mest "fornøyd" med hvis man kan si det sånn Også må jeg si at jeg tenker på deg pusen min!! elsker deg så høyt!! Du er verdens beste Kyss fra jenta di!! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Også må jeg si at jeg tenker på deg pusen min!! elsker deg så høyt!! Du er verdens beste Kyss fra jenta di!! Det var et uvanelig innslag her i forumet... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 å krangle om hvilken telefon som er best blir litt rart. Telefonene er bergnet på helt forskjellig marked. k700 er en ungdomstelefon, s65 er en business telefon. Det går ikke an å sammenligne hva som er best av en bil og en lastebil. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 å krangle om hvilken telefon som er best blir litt rart. Telefonene er bergnet på helt forskjellig marked. k700 er en ungdomstelefon, s65 er en business telefon. Det går ikke an å sammenligne hva som er best av en bil og en lastebil. :!: S65 er ikke noe business telefon. :!: Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 å krangle om hvilken telefon som er best blir litt rart. Telefonene er bergnet på helt forskjellig marked. k700 er en ungdomstelefon, s65 er en business telefon. Det går ikke an å sammenligne hva som er best av en bil og en lastebil. :!: S65 er ikke noe business telefon. :!: Hm, jo. Lenke til kommentar
puusekatten Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Også må jeg si at jeg tenker på deg pusen min!! elsker deg så høyt!! Du er verdens beste Kyss fra jenta di!! Det var et uvanelig innslag her i forumet... uvanlig innslag ja, men helt sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå