ZoomZoom McMoen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg har i dag en Siemens S65, som jeg vel syntes har noen mangler og er derfor ikke helt fornøyd med den... Har hele tiden syntes at SE k700i har virka veldig bra, og jeg har den siste tiden fått litt lyst til å bytte ut min S65 med en k700i... S65 har jo 1.3MP kamera, men med den kvaliteten som bildene har i dag, er det ikke mye verdt... Også har ikke S65 voice dial, noe jeg syntes er den største mangelen ved telefonen... Vil dette være et lurt bytte? Alle meninger mottas med takk... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Lurt i forhold til hva..? K700i er en super telefon, men den har sine begrensninger den også. Kamerat til s65 skal være mye bedre enn k700i på papiret, men det er endel som har klaget på den. Du får nok ikke noe bedre kamerat med k700i, men en mye kulere telefon... :-) Så hvis du ikke er happy med telefonen din, så bytt. Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Selvsagt har begge telefoner sine begrensninger... Det jeg egentlig lurte på var om det var noen som har erfaringer fra begge telefoner... Er fortsatt endel ting jeg lurer på ang. k700i, så hvis noen har noen svar på disse spørsmålene, hadde jeg vært veldig takknemlig. 1. har den voice dial? 2. kan man synkroniserer mot outlook? 3. kan man bruke mp3 som ringetone? 4. hvordan er egentlig batterikapasiteten? har hørt mye dårlig om den... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Selvsagt har begge telefoner sine begrensninger... Det jeg egentlig lurte på var om det var noen som har erfaringer fra begge telefoner... Er fortsatt endel ting jeg lurer på ang. k700i, så hvis noen har noen svar på disse spørsmålene, hadde jeg vært veldig takknemlig. 1. har den voice dial? 2. kan man synkroniserer mot outlook? 3. kan man bruke mp3 som ringetone? 4. hvordan er egentlig batterikapasiteten? har hørt mye dårlig om den... 1. Den har voice dail. :-) 2. Du kan synkronisere med outlook. :-) 3.Du kan bruke mp3 som ringtone :-) 4.Batterikapasitet er ikke av de beste men den er ok. :-). Husk å oppgradere SF så blir den enda bedre. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Selvsagt har begge telefoner sine begrensninger... Det jeg egentlig lurte på var om det var noen som har erfaringer fra begge telefoner... Er fortsatt endel ting jeg lurer på ang. k700i, så hvis noen har noen svar på disse spørsmålene, hadde jeg vært veldig takknemlig. 1. har den voice dial? 2. kan man synkroniserer mot outlook? 3. kan man bruke mp3 som ringetone? 4. hvordan er egentlig batterikapasiteten? har hørt mye dårlig om den... 1. Den har voice dail. :-) 2. Du kan synkronisere med outlook. :-) 3.Du kan bruke mp3 som ringtone :-) 4.Batterikapasitet er ikke av de beste men den er ok. :-). Husk å oppgradere SF så blir den enda bedre. fw ikke sf, er sf fw på norsk? Men jeg synes du burde avvente ny fw til s65, den forbedrer seg nok , det er ikke så mye forskjell på den og k700. Du kan jo kjøre wav ringetone på s65 tror jeg. Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Etter min mening er sf og fw det samme ja... Mulig jeg tar feil da. Det som plager meg mest med S65 er at den ikke har voice dial. Noe som gjøre at mitt Jabra BT-250 nesten er ubrukelig... Må jo uansett fikle med fonen for å ringe ut. Og dette er noe siemens selv sier ikke kommer til å komme på S65. Ja, man kan bruke wav som ringetone på S65. Men det som gjør at k700i frister meg er radio (greit å kunne høre på radio når jeg er ute og jogger eller sykler) og voice dial (must-have med BT-headset i bil)... Begge disse tingene er noe som ikke kommer på S65, eller ikke lar seg fikse med fw... Ellers er det vel ikke store forskjellen på de ville jeg tro... Kalender og adressebok og sånne ting ville jeg tro var rimelig identiske (bortsett fra små-forskjeller i fremgangsmåter og slikt)... Har også hørt at skjermen er veldig god på k700i, og det er den også på S65... - Hvordan er det med antall kontakter og meldinger på k700i? Kan man ha mange av de? - Hvordan er hastigheten når man skriver sms og i menyene generelt? Hadde en t68i, og den var som ei skilpadde når jeg skrev meldinger eller navigerte i menyen... - Er det mulighet for høyttaler når man har en samtale (at man kan ha en samtale uten å måtte ha telefonen ved øret men liggende på bordet)? Endret 21. september 2004 av janvmoen Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 S65: Hastigheten er kjapp.. som nokia.. hadde T610 og S65 er en drøm i forhold. - Mulighet for høytaler er det, men med høyeste volum må man si HÆ en del ganger før man hører hva de sier.. - jeg har aldri fått .wav lyder til å spille av på min. Uansett hvor lav bitrate jeg har det på.. S65 er elendig på mange måter.. til og med 3d spill som man ikke kan spille pga at det hakker... spilte 3d tennis på k700 og det var morsomt.. K700 har LYS som man kan filme om kvelden med !!! Bra høytaler! menyene er 100 ganger lekrere.. og masse annet.. go SE... Gjorde noe dumt da jeg kjøpte S65 føler jeg :S Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Gå for K700i. Du blir mye mer fornøyd. Ville ikke tatt imot S65 selv om noen kastet den etter meg. (Ok, det var kanskje å ta i litt da ) Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Er du under 16 år gå for k700i, det er vel i den aldersgruppen alle verdensmestrene er. Er du eldre beholder du S65. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 For det første så kan du bruke "WAV" som ringetone på S65, funnker kjempebra synes nå jeg.. SKjønner ikke hvorfor du vil bytte.. Men men, smak og behag! Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 fordi det er så masse bugs med S65, jeg skjønnern jeg! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 fordi det er så masse bugs med S65, jeg skjønnern jeg! De fleste bugsene vil bli rettet fortløpende med fw oppgraderingene... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Det er ikke lenge til ny oppdatering av FW til S65 (blandt annet), ville ventet og testet den før jeg byttet Lenke til kommentar
K700Dragon Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Er kjempefornøyd med min S65. Er mye mindre bugs på S65 i forhold til K700i. Elendig batterikapasitet osv... Om du bestemmer deg for å bytte bør du oppgradere fw. Tenker du blir kvitt en del av bugsene da. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Bytt..jeg skjønner deg godt.. Etter at jeg leste en review av telefonen så skjønte jeg at den var en skivebom. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Snakker du om S65? Isåfall vil jeg høre en forklaring, skjønner ikke helt hva du mener med skivebom?!? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Er du under 16 år gå for k700i, det er vel i den aldersgruppen alle verdensmestrene er. Er du eldre beholder du S65. Nyeste software for K700 er tilgjenglig for oppdatering over Internett, der er problemene med bateritiden fikset. Personlig synes jeg S65 er en bra telefon på papiret, men når jeg testet den ble jeg skuffet. Høres iallefall som du er under 16 når du kommer med slike usaklige utsagn... På K700 kan du bruke MP3 som ringetone ja, du kan lagre voice dial til forskjellige nummere på kontaktene (mobil, privat, arbeid, diverse). K700 har 41Mb med minne du kan bruke. Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Etter at jeg leste en review av telefonen så skjønte jeg at den var en skivebom. M-R sikkert, haha :!: De er like anti-Siemens som deg S65 ble kåret til verdens beste mobil av Xonio, som heller ikke historisk har vært særlig begeistret i Siemens. Så, at mobilen er ekstremt bra er det vel ingen tvil om. Selger bra gjør den visst også Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Raptor,21/09/2004 : 20:49]Høres iallefall som du er under 16 når du kommer med slike usaklige utsagn... På K700 kan du bruke MP3 som ringetone ja, du kan lagre voice dial til forskjellige nummere på kontaktene (mobil, privat, arbeid, diverse). K700 har 41Mb med minne du kan bruke. Skal du quote bør du ikke ta med andres sitater. Når det gjelder alder, brukte jeg mobiltelefon i 82 da du ..... S65 er en proff telefon, hva skal man med mp3 ringetoner? her kommer alderen på brukerne inn. Du får vel ikke noen telefon med bedre sync og kalenderfunksjon enn på Siemenstelefoner (proff funksjoner som er viktig). Design (personlig smak selvfølgelig) Siemens vinner.Fw oppgradering (noe SE endelig har kommet med) er Siemens fordel. Siemens har antakelig den beste adresseboken av alle mobiler. Kunne nok ha fortsatt lenger men gidder ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå