dim3 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 I dag har sony lansert en nye ps2 under navnet PSTwo. Du kan lese mer her. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 yupp står på vg også, den ser stilig ut, men har den også vifte? virker for tunn til det... kanskje en radialvifte eller noe :-/ Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Kanskje Heatpipes Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Den var pen og liten Men orker ikke å kjøpe konsoll. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Oi oi, der ble jeg lurt altså.. Slik går det når man ikke leser ferdig.. Trodde det var den nye Play Station 3 noen minutter der.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hehe, tenkte på det samme men skjønte det kjapt Kom ikke som en overraskelse at det ikke var ps3 Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 yupp står på vg også, den ser stilig ut, men har den også vifte? virker for tunn til det... kanskje en radialvifte eller noe :-/ Har du lest artikkelen? I tillegg har ikke nye Playstation 2 en vifte, og er dermed temmelig støyfri. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 yupp står på vg også, den ser stilig ut, men har den også vifte? virker for tunn til det... kanskje en radialvifte eller noe :-/ Har du lest artikkelen? I tillegg har ikke nye Playstation 2 en vifte, og er dermed temmelig støyfri. Altså det er ganske mange artikler ute og hvis du ser på når posten er posta så er den posta rett etter at det kom på alle nettsidene.. og da var det ikke mye info om boksen ute enda Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Phet!, enda jeg holder meg til Xbox Lenke til kommentar
eNix Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 ja veldig nice tynn ahhhh. Men det er litt kjipt at den ikke stotter hardisk og online spill med det som final fantasy 11. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 den var nice, liten og tynn, sånn de skal være ;p men orker ikke kjøpe noen playstation igjen nå.. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Den var litt nice, men hviss jeg skal ha meg Consol så tror jeg det blir en XboX 2 når den kommer. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hadde vært mye bedre hvis man kunne bare få kjøpt en xbox/ps2 DVD rom til pc'en med software og usb håndkontrollere Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 woha...! vel, den er f@n meg fin... men jeg tror nok ikke jeg selger den gamle bare for å ha meg en tynnere en nei. men fin var den Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 holder meg til data Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Lekker , men venter vel med å kjøpe ny til PS3 kommer. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Fin ansiktsløftning den har fått Bra at noen lager nye modeller av ting de selger. Somoftest ser man det best hos bilprodusenter på nye bilmodeller og ikke spillkonsoll modeller hehe Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Den nye PS2 skal jeg ha når den kommer. Er glad for at jeg ventet med å kjøpe meg en ny PS2. Kult at den er støyfri,liten og tynn og har innebygd nettverks kort. Da blir det snart online gaming med SW Battlefront på meg snart. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hoihoi! denne var lekker altså! Offtopic: Noen som vet hva jeg kan selge min gamle ps2 for? Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Er vel et godt tegn på at playstation 3 er like rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå