ZkedaR Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har spart håret mitt i litt over 1,5 år nå, men begynner å bli litt lei av det. Tenker derfor på å ofre håret mitt til de store frisørgudene, men klarer såklart ikke å bestemme meg for hvilken sveis som er aktuell. Jeg ser nå ca, sånn her ut. Se bort ifra at jeg ser ut som en ekte narkoholiker av øverste grad, bildet er tatt kl. 8 på morningen og jeg er trøtt. Har satt opp noen alternativer som kan være aktuelle, behold my photoshop powers Alternativ 1: Ikke klippe meg Alternativ 2: Rett og slett 3mm over hele huet, har hatt det uttallige ganger før og er uhyre kjedelig men praktisk. Alternativ 3: Barbert på sidene og bak, men beholder lengden oppe på hodet og bleker det Praktisk pga. flere sveiser i en. Alternativ 4: Helt standard litt rufsete ca. 4-5cm sveis, egentlig uaktuell. Alternativ 5: Kort på sidene og bak, med en slags hanekam, men med overgang på toppen. Bleika tupper. Så dette er de jeg har kommet frem til, kom gjerne med flere forslag. Og sist men ikke minst, hva syns dere? Deres mening teller Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Skinn deg. Simpelt. Praktisk. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Jo, men akk så møkkakjedelig. Har hatt det i flere år og syns at langt hår er mye bedre Lenke til kommentar
Saugen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 prøv med nr.4 dn var jo grei nok, ellers får du bestemme selv. Helt greit med skjegg også, men prøv å finklipp det litt Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Det er finklippet, men siden jeg er ubarbert og hadde akkurat stått opp sto det til alle kanter. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Skinna skalle med nisseskjegg er tøft da. Også farger du skjegget i en eller annen farge! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Jeg ville sagt alternativ 4, men siden det er uaktuelt, så... EDIT: Alternativ 4 ja... Endret 21. september 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Tror du mener 4 tor_erik Den er ikke uaktuell egentlig, men den jeg vil ha minst av de Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Tror du mener 4 tor_erik Jeg og... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Lag krøller! :!: Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Stemmer også for #4 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Alternativ 5, bare med hanekam som går videre ned i nakken. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 4 er drit tøft, tror det ville passet deg, men du måtte ha stelt bedre med skjegget, kanskje farget håret svart Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 (endret) God idè Psilocybe, skal vurdere den sterkt laget en rask skisse av hvordan forslag 5 med hankeam helt ned i nakken kunne sett ut. Skulle vært litt lengre though. Endret 21. september 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) 5 med psilocybes forslag om lengre nedover.. Endret 21. september 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Kortere hår på siden, og tøffere kinnskjegg. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Kortere skal det og være, men 2 minutter i photoshop tillot ikke mer kinnskjegget varierer minst 2-3 ganger i mnd Lenke til kommentar
Saugen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Det er finklippet, men siden jeg er ubarbert og hadde akkurat stått opp sto det til alle kanter. ok, går vell bra da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå