tiger72 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei. noen som vet om noen bra brenne program til å brenne original spill sånn at man slipper å bruke original cd så mye ?jeg prøvd med nero men fikk det ikke til .virket ut som den ikke brente alt som behøvd for å kjøre spillet Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Alcohol 120%. Har du tenkt til å lage en kopi av cd'n du skal spille fra, eller skal du kjøre den via for eksempel Deamon Tools på pc'n? Eighter way så tror jeg du trenger crack til spillet hvis du gjør noe av dette... Lenke til kommentar
tiger72 Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 tenkte jeg skulle kjøre spillet fra den cd jeg skal brenne original spillet til sånn at jeg ikke behøver å bruke original cd .tror ikke det er kommet noen crack til sims2 ennå? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 clonecd legg ett image på disken så kan du bare emulere imaget etterpå Lenke til kommentar
tiger72 Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 jeg har lastet ned clonecd men vet ikke hel hvordan den fungerer.kan noen fortelle meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå