apoxdigital Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Noen som har gjort dette her ? http://www.itavisen.no/art/1303651.html Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Mange har gjort det, og det fungerer. Men garantien ryker hvis du ikke kan omprogrammere det før du sender det til reperasjon (og muligens da også), og du kan aldri være 100% sikker på at ikke noe ubehagelig intreffer. Har du god bruk for de ekstra funksjonene, så kan det være verdt risikoen. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Mange har gjort det, og det fungerer. Men garantien ryker hvis du ikke kan omprogrammere det før du sender det til reperasjon (og muligens da også), og du kan aldri være 100% sikker på at ikke noe ubehagelig intreffer. Har du god bruk for de ekstra funksjonene, så kan det være verdt risikoen. Jeg har jo ikke i grunn bruk for de ekstra funksjonene foreløpig, men vi får jo se. Har ikke kameraet engang før på lørdag Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Men du vil ike få rattet bakpå 10D og det er den jeg savner mest. Dessuten er 10D skrudd for proffbruk. Selv har jeg 300D og er fornøyd med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå