Caddy Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Hei. Har snart tenkt å oppgradered.. Lurte derfor på om disse tingene kan være et godt kjøp, og faktisk passer i sammen.. CPU Hovedkort RAMx2 CPU Kjøler CPU kjøleren vet jeg at jeg skal ha, ettersom jeg bare har postivite erfaringer med den nå, men ettersom jeg bytter sokkel, så må jeg vel ha ny.. RAM`en er noe jeg allerede har... Bør dette også kanskje bytte ut etterhvert? Venter til jeg får penger i såfall.. Bør jeg evt vente på PCI-E ? Resten av maskinvaren finner dere i profilen min. Takker for svar. Endret 20. september 2004 av Caddy Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 oki bra cpu og bra kljøler hk er sikkert greit, men jeg anbefaler heller msi k8n neo platinum med nforce 3 brikkesett ikke kjøp twinmos brikkene, det funker som oftes dårlig med amd 64 disse er et mye bedre valg: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300699&cks=PRL Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Tja,ville vel heller tatt et nForce 3 250 hovedkort, da de er mere stabile og ikke så kresene på ram . Ellers ser det bra ut Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 spirre. Lommeboka kan stoppe det meste. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Tenker ennå tanken at PCI-E er på vei til AMD.... Så er veldig usikker på akkurat det punktet... Men.. Får vel ta nytt HK hvis jeg noengang får med noen PCI-E enheter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå