platium Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hei! Jeg lurte på om det var noen her som har noen plass jeg kan finne Java Tutorials eller Guider for å lære java, på norsk. Om du vet om noen plass eller du har noe slikt, hver grei å si i fra Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) http://tdt4100.idi.ntnu.no/oving/index.php?parallell=4 Og så kan du lete på andre norske universiteter og høyskoler selv. Endret 24. september 2004 av buskmann Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kjøp deg ei Java bok: Her er ei norsk en Else Lervik og Vegard B. Havdal Programmering i Java ISBN: 82-05-33098-0 Pris: kr 548,- Denne brukes av enkelte høgskoler Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Den boka har jeg i hylla her og den er rett og slett elendig. Dessverre. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Den boka har jeg i hylla her og den er rett og slett elendig. Dessverre. Såpass... Har ikke brukt den selv så Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Den boka har jeg i hylla her og den er rett og slett elendig. Dessverre. Helt enig. Bruker den her på høgskolen i Tromsø, synes det er elendig forklart i den, særlig for en noobie som meg. Lenke til kommentar
Lurifaxx1 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 enig elendig bok! java som første programmerings språk er en god bok om java men lite om applets dessverre. lån på et bibliotek å se om du liker den dermed kjøp hvis du vil prisen ligger rundt 500 Lenke til kommentar
ELR Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Java som første programmerinsspråk Mughal og Hamre. Bra bok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå