pelzi Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg har nettopp kjøpt og bygget opp en pc. når jeg starter opp og går inn i biosen for å f.eks stille klokken eller andre ubetydelige ting, så starter ikke pc'en opp igjen, før jeg clearer bios igjen....den vil med andre ord ikke starte etter at jeg har gjort endringer fra det som er default i Bios.....Da kan jeg f.eks ikke stille opp FSB, og får xp1800 istedet for xp3000.....Hørt at det skal hjelpe og oppdatere bios, men hvordan gjør jeg det?? Hovedkortet er Aopen 79D 400 Max.... Noen råd?? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 vel først laster du ned den nyeste biosen til ditt hk, i den fila følger det med en bra forklart framgangsmåte på hvordan du flasher fra dos (som er greiest) det er ganske greit egentlig, bare husk å få lasta ned rett bios Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Så kan du jo kikke her:http://overklokking.no/guides/flash/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå