Klovlid Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Finst der eit program som kan identifisere hardwaren på ei maskin? Der eg får vete namn, serial nummer etc. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 http://www.webattack.com/get/aida32.shtml Sjekk ut dette. Aida heter det. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 sisoft sandra er også bra, vet ikke hvor du finner det i farta, men google vet det sikkert Lenke til kommentar
moray Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Enda et. Everest Tatt over for AIDA 32. Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 disse programa identifiserte ikkje ram typen eg har, berre minne og bus, mne ikkje namnet til produsenten. Veit eg har corsair minne, men ikkje namnet. skulle visst d, sidan d ikkje er mulig å bruke to ulike typar ram saman. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 har du prøvd å se på stickeren på rambrikken pleier å stå der Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 haddikje sticker, det som er problemet. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hmm corsair pleier alltid å ha det på brikkene sine har du fjernet dette?? står det noe på kvitteringen eller i manualen sjekk evnt i bios også på hvilke instillinger den er satt opp på se under timings og hvilken mhz ram går på Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Under Hovedkort - SPD i Lavalys Everest (link i et av de overstående innleggene) finner du alle spesifikasjonene på RAM'en din (og produsent osv). Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 ok, skal sjekke det. takk Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 hadde xerox minne, kor finne eg so denne produsenten si heimeside? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå