beginnerman Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Sjønne ingenting. Skulle formatere maskinen, fulgte vanlige rutiner. Men når jeg kom et stykke ut. så står det at han ikke kan finne hard drive devices. :Se til at hard disken er koblet til og har strøm (gjort 3 ganger) Hva kan være feil? Og hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Litt mer info? Hvilken type disk, vanlig IDE eller SATA? Hva er vanlige rutiner, hvilket program bruker du? Du kan jo teste for hardwarefeil, bruk diagnostics for din HD. Sjekk Ultimate Boot CD. http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Spinne disken opp? Har du S-ATA, har du lagt inn driverene til S-ATA? Lenke til kommentar
beginnerman Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Driverne kanskje ja. Det er en Seagate Barricuda 120 gb. S-ATA. Hvor kan jeg finne disse driverne? Håper på svar:) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 SATA driver har ingenting med disken å gjøre, de er for kontrolleren. Så de følger som regel med på CDen til hovedkortet. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hmmm... tja... Uten drivere til kontrolleren som kreves for å bruke disken vil en få problemer. Så å si at driverne ikke har noe med disken å gjøre blir til en viss grad feil. Dog er disse til kontroller og ikke til disk, om du ikke har cden kan du sjekke nettsiden til HK produsenten, eller event. kontroller prod. om du har eget kort til s-ata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå