Gå til innhold

Morsom sammenligning: Bush og Hitler!


Bandidos-Pelle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de fleste av dere mistforstår dessverre litt.

 

poenget mitt var å disse det håpløse argumentet til joachimr, om at bush var en bra president bare fordi han gjennomførte det han sto for. jeg påpekte, på en sarkastisk måte, at det var et fullstendig håpløst argument, ettersom det er mange ledere oppgjennom tidene som har gjennomført det de sto for, uten at det har gjort dem gode ledere av den grunn.

 

jeg sa IKKE at bush og hitler var like ille, jeg sa derimot at joachimr har en noe sviktende argumentasjon for det han mener, noe som kan skyldes at han har en trangsynt og forutinntatt mening (har jeg fått inntrykk av, ihvertfall), og han må dermed gjøre sitt beste for å komme opp med (som regel) tynne argumenter for sitt syn..jeg sier ikke at dette nødvendigvis er tilfelle, men det er det generelle inntrykk jeg sitter igjen med.

 

hva bush angår, synes jeg ikke han er en særlig bra president, ettersom som han på flere områder har en politikk jeg er uenig i (stikkord: aggressiv utenrikspolitikk, miljøfiendtlig innenrikspolitikk, blanding av politikk og religion), men det hører ikke hjemme i denne tråden, eller dette forumet for den saks skyld.

 

 

forresten, Bandidos_Pelle, er brukernavnet mitt Sondre^^, ikke "Sonde^^" ;)

Lenke til kommentar
poenget mitt var å disse det håpløse argumentet til joachimr, om at bush var en bra president bare fordi han gjennomførte det han sto for. jeg påpekte, på en sarkastisk måte, at det var et fullstendig håpløst argument, ettersom det er mange ledere oppgjennom tidene som har gjennomført det de sto for, uten at det har gjort dem gode ledere av den grunn.

 

Tatt ut av sin sammenheng, høres det mye verre ut..

 

jeg sa IKKE at bush og hitler var like ille

 

Det var godt og høre.

 

jeg sa derimot at joachimr har en noe sviktende argumentasjon for det han mener, noe som kan skyldes at han har en trangsynt og forutinntatt mening (har jeg fått inntrykk av, ihvertfall),

 

Din tanke er fri..

 

hva bush angår, synes jeg ikke han er en særlig bra president, ettersom som han på flere områder har en politikk jeg er uenig i (stikkord: aggressiv utenrikspolitikk, miljøfiendtlig innenrikspolitikk, blanding av politikk og religion),

 

Og jeg synes han er en godt brukbar president. :)

 

men det hører ikke hjemme i denne tråden, eller dette forumet for den saks skyld.

Enig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...