Gå til innhold

Morsom sammenligning: Bush og Hitler!


Bandidos-Pelle

Anbefalte innlegg

  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Bush er bedre enn Hitler - bush invaderer ihvertfall ikke europa :p.

 

Men hvis vi ser det på en annen måte så fikk Hitler gjort mer konstruktivt enn Bush. Hitler fikk kontroll på arbeidsledigheten og bygget autobahn etc. Mens Bush har øket arbeidsledigheten og ikke gjort noe av nevneverdig nytte for det amerikanske folk.

 

Men Hitler vinner jo selfølgelig på det destruktive også da. Bush har jo tross alt "bare" invadert 2 små dritt land uansett.

Lenke til kommentar

Til dere som mener at USA sin invasjon av Irak var motivert av et ønske om å skape fred og demokrati rundt om i verden: Dere er veldig naive. Bush hadde ikke hatt lyst til å bruke flere tusen millarder $ på noe som han ikke får noe bra ut av.

 

Men uansett motivasjon har jo USA fått kastet Sadam ut og skaffet et fredelig og perfekt fungerende demokrati nede i Irak. .....

 

Eller kanskje ikke. Situasjonen er faktisk DÅRLIGERE nå enn det den var for det Irakiske folket under Sadam. Det snakker vel for seg selv. Hvis USA tror at en haug med kriger kommer til å minske terrorismen så tror de feil. Det er jo nettop dette som skaper terrorister. Det er ikke vanskelig å forestille seg at mange kan bli ganske desperate og ty til ekstreme handlinger hvis hele deres familie blir sprengt til filler av en "smartbomb" på bærtur inne i et tettbefolket nabolag.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Haha! Nå kan du bruke det som en utvei ja! Det du egentlig sier er at alle dine argumenter er knust til fillebiter og at du ikke har noen gode motargumenter.

Greit, jeg og Joachim er i utgangspunktet uenige. Men det der er toppen av usaklighet som jeg til nå har sett i denne tråden. Dette er faktisk en gullkorn-tråd, la oss respektere det. Noen synes dette er morsomt, andre ikke. Humor er forskjellig. Hva med å la de som synes det er morsomt få beholde mosomhetene sine, så kan de som bare vil lage kvalm gjøre det et annet sted?

 

Vi diskuterer politikk (og annet virrvarr) i "politikk, religion, og samfunn".

Lenke til kommentar
Jeg ville stemt på George W. Bush, som har vist seg som en god president som kan gjennomføre sakene han brenner for.

adolf hitler fikk også gjennomført sakene han brant for, jeg ville ikke stemt på ham av den grunn.

 

Synes det var utrolig morsomt sagt. :lol:

Nå har det seg slik at hitler fikk ikke gjennomført et eneste av sine ultimate mål.

Lenke til kommentar
Hehe...

Synes dette bildet er bra jeg:

Dette er feil. Eneste likhetstrekken mellom Bush og Hitler er at det har styrt supermakter begge to. Hitler stod for utrydding av jøden, det gjør ikke Bush. Hitler var såpass gal at han tok opp en tofrontskrig mot flere supermakter, idiotisk, dette har ikke Bush gjort. Og ikke engang grunn prinsippene er de samme.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Slik usmakelig humor skal jeg ha meg frabedt! Slike paralleller, enten du skriver det eller benytter deg av en grafisk fremstilling, er skammelig! det går virkelig ikke an og drive med slikt. Jeg er sjokket! Har dere ingen hemninger? Tenkt på alle de Hitler har drept. Se på det i forhold til alle de millionene av mennesker Mr. Bush har frigjort, og demokratisert. SE! Hva ser du? Jo! Mens Hitler drepte godt over seks millioner uskyldige, har Bush gitt like mange frihet og demokrati! Hvem har gjort noe godt for menneskeheten, hvem har ødelagt den? Trenger jeg egentlig å spørre? Det kan da ikke være tvil! Bush er mannen som hjelper verden på rett kjøl! BRAVO BUSH! BRAVO!

Ikke det at jeg kan så veldig mye om politikk, men noe kan jeg da.

 

Hitler drepte vell ikke så mange selv, det var vell helst hans arme av menn og kvinner som utførte den jobben.

Hvor mange Bush drepte i vietnam krigen er uvist, men jeg antar det er relevant i denne saken.

 

Mennene til Hitler drepte utallige Jøder.

Mennene til Bush drepte utallige Irakere. :whistle:

Lenke til kommentar
Slik usmakelig humor skal jeg ha meg frabedt! Slike paralleller, enten du skriver det eller benytter deg av en grafisk fremstilling, er skammelig! det går virkelig ikke an og drive med slikt. Jeg er sjokket! Har dere ingen hemninger? Tenkt på alle de Hitler har drept. Se på det i forhold til alle de millionene av mennesker Mr. Bush har frigjort, og demokratisert. SE! Hva ser du? Jo! Mens Hitler drepte godt over seks millioner uskyldige, har Bush gitt like mange frihet og demokrati! Hvem har gjort noe godt for menneskeheten, hvem har ødelagt den? Trenger jeg egentlig å spørre? Det kan da ikke være tvil! Bush er mannen som hjelper verden på rett kjøl! BRAVO BUSH! BRAVO!

Ikke det at jeg kan så veldig mye om politikk, men noe kan jeg da.

 

Hitler drepte vell ikke så mange selv, det var vell helst hans arme av menn og kvinner som utførte den jobben.

Hvor mange Bush drepte i vietnam krigen er uvist, men jeg antar det er relevant i denne saken.

 

Mennene til Hitler drepte utallige Jøder.

Mennene til Bush drepte utallige Irakere. :whistle:

Hitler kjempet på vestfronten under første verdenskrig menst bush var pilot(tror jeg) så jeg tror hitler har drept flere med sin hånd en bush. Og hitler sørget for MAAAAAAAAAAAAAANGE flere døde en bush. Det var hitler som gav ordrene, det må du ikke glemme. Hæren til bush har bare drept 100000 eller noe sånt. og med amerikanske tropper stiger det over hele 101000. Mens med under andre verdenskrig døde ca 50mill. I europa og asia. (10-20 millioner døde bare i sovjet, pluss japser, pluss kinesere(over 5 millioner), pluss amerikanere, pluss briter, pluss jøder) dette skulle nærme seg 40-50 millioner døde. så 101000 vs 50000000 er ganske stor forskjell. Og hvor mange de har drept selv er ikke relevant.

Lenke til kommentar

Jeg trodde denne tråden var lagt død, men neida..

 

Skal forsøke å svare litt på påstandene her.

 

Bush var i nasjonalgarden (?) under Vietnamkrigen..

 

 

Mennene til Hitler drepte utallige Jøder.

Mennene til Bush drepte utallige Irakere.

Litt forskjell på to tusen MAX irakere ved uhell, og MINST 6 millioner jøder med overlegg??

 

Men hvis vi ser det på en annen måte så fikk Hitler gjort mer konstruktivt enn Bush. Hitler fikk kontroll på arbeidsledigheten og bygget autobahn etc. Mens Bush har øket arbeidsledigheten og ikke gjort noe av nevneverdig nytte for det amerikanske folk.

 

Bush har fått arbeidsledigheten på vei ned. Han har senket skatter, og gitt deler av næringslivet bedre betingelser. Neida, ingen "nevneverdig nytte for det amerikanske folk"... :roll:

 

Eller kanskje ikke. Situasjonen er faktisk DÅRLIGERE nå enn det den var for det Irakiske folket under Sadam. Det snakker vel for seg selv. Hvis USA tror at en haug med kriger kommer til å minske terrorismen så tror de feil. Det er jo nettop dette som skaper terrorister. Det er ikke vanskelig å forestille seg at mange kan bli ganske desperate og ty til ekstreme handlinger hvis hele deres familie blir sprengt til filler av en "smartbomb" på bærtur inne i et tettbefolket nabolag.

 

Jeg snakket en gang med en fornuftig gammel mann. Hele hans nærmeste familie mistet livet i WWII i Norge, en britisk bombe traff deres hus. Han tok dette heroisk, og takket likevel britene for deres innsats under krigen. Uhell kan skje, og alt i alt kommer det noe godt ut av det. Både de overnevnte, og irakerne som har mistet familiemedlemmer, har ofret noe for FRIHETEN!'

 

Haha! Nå kan du bruke det som en utvei ja! Det du egentlig sier er at alle dine argumenter er knust til fillebiter og at du ikke har noen gode motargumenter.

 

Mine argumenter er ikke knust, og jeg tror fortsatt på det jeg skrev tidligere her.

 

Godt nyttår, og måtte Gud velsigne dere alle!

Lenke til kommentar
Litt forskjell på to tusen MAX irakere ved uhell, og MINST 6 millioner jøder med overlegg??

Jeg håper virkelig ikke at du mener to tusen irakere! Det var 200 000 ikke sant? Sivile var de jo og.... :ermm:

200 000 irakere, yeah right..

Stoler mer på media her enn Bush-media :roll: kan hende jeg tar feil, det var kanskje "bare" 100 000...

Endret av |/|etallica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...