Gå til innhold

Morsom sammenligning: Bush og Hitler!


Bandidos-Pelle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edit: For the record, ved forrige presidentvalg (Før jeg ble særlig politisk inntresert) var jeg en sterk Bush-motstander. Og har siden da vær regelrett opprørt over måten Bush kom til makten.

 

At folk er uenige får vi tydeligvis bare bli vant med. Eneste jeg er enig med Joachim i er at vi ender diskusjonen her, da dette er en gullkorn-tråd. (takk).

Endret av tipp-ex
Lenke til kommentar

Jeg er enig i det Joachim sier, men jeg ville ikke ha diskutert det med en gjeng folk som har sett fahrenheit 911 og har fått med seg at det er populært å hate bush...

 

Det å sammenligne Bush og Hitler er ganske feil... Mye gullkorn er det heller ikke.

 

Men joa.... Bush er litt "syk"

Lenke til kommentar
Jeg ville stemt på George W. Bush, som har vist seg som en god president som kan gjennomføre sakene han brenner for.

adolf hitler fikk også gjennomført sakene han brant for, jeg ville ikke stemt på ham av den grunn.

 

Synes det var utrolig morsomt sagt. :lol:

En sten kan ikke fly.

Bandidos Pelle kan ikke fly.

 

:roll:

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Bush har blant annet senket skattene merkbart, han har fjernet en diktator, han får arbeidsledigheten ned, skoleverket er fullstendig endret etc etc. Bush får til ting!

..og Afghanistan produserer nå 14 ganger mer Opium enn når Taliban regjerte. Joda, Bush er flink han :roll:

Skal jo nevnes at påstanden ikke stemmer slik tipp-ex sier, og det skal også nevnes at Hitler senket arbeidsledigheten, styrket økonomien, endret på sett og vis skoleverket ved å innføre jødehets osv. Hitler fikk til ting han! :evil:

Å ja, de produserer opium. Unnskyld at jeg sier det, men det er faktisk bedre at de kan leve fritt i et ekte demokrati, så får det heller i en overgangsperiode sirkulere mer opium enn det vi liker. US har meg bekjent erklært war on Narcotics, så vi skal nok se at det ordner seg.

 

Ja, Hitler fikk også til ting, og jeg er faktisk redd for at jeg ville kunne blitt overbevist nazist om jeg var ung under Hitlertiden. Det er skremmende, men jeg er redd jeg ville kunne latt meg overbevise. Likevel snakker vi ganske annereldes. Bush har revolusjonert skoleverket og gjort det til gode læringsanstalter med desentralisert makt. Nå er det ingen som sitter i statens hovedstad og bestemmer alt. Bush får arbeidsledigheten ned, uten at han dermed sparker alle f.eks. mørkhudete. Vel så bruker han Hitler's metode med veiutbygginger og slikt, Hitler hadde faktisk noe for seg, det skal jeg vedgå. Imidlertid hadde Hitler en del ting for seg jeg aldri ville kunne forsvare, eksempelvis privat eiendomsrett. Dere commier her, visste dere at i FN's menneskerettighetserklæring er privat eiendomsrett stadfestet?

 

Men selv om vi kan se visse likheter på noen få ting mellom Mr. Hitler og Mr Bush, så er det grusomt sagt. Disse to menneskene er av helt forskjellig kaliber og kan ikke sammenlignes. Bush bedriver faktisk ikke vilkårlige massemord. Derimot lage rhan demokratier av diktaturer. Fredsprisen til Bush!

Lenke til kommentar

Slik usmakelig humor skal jeg ha meg frabedt! Slike paralleller, enten du skriver det eller benytter deg av en grafisk fremstilling, er skammelig! det går virkelig ikke an og drive med slikt. Jeg er sjokket! Har dere ingen hemninger? Tenkt på alle de Hitler har drept. Se på det i forhold til alle de millionene av mennesker Mr. Bush har frigjort, og demokratisert. SE! Hva ser du? Jo! Mens Hitler drepte godt over seks millioner uskyldige, har Bush gitt like mange frihet og demokrati! Hvem har gjort noe godt for menneskeheten, hvem har ødelagt den? Trenger jeg egentlig å spørre? Det kan da ikke være tvil! Bush er mannen som hjelper verden på rett kjøl! BRAVO BUSH! BRAVO!

Lenke til kommentar
Slik usmakelig humor skal jeg ha meg frabedt! Slike paralleller, enten du skriver det eller benytter deg av en grafisk fremstilling, er skammelig! det går virkelig ikke an og drive med slikt. Jeg er sjokket! Har dere ingen hemninger? Tenkt på alle de Hitler har drept. Se på det i forhold til alle de millionene av mennesker Mr. Bush har frigjort, og demokratisert. SE! Hva ser du? Jo! Mens Hitler drepte godt over seks millioner uskyldige, har Bush gitt like mange frihet og demokrati! Hvem har gjort noe godt for menneskeheten, hvem har ødelagt den? Trenger jeg egentlig å spørre? Det kan da ikke være tvil! Bush er mannen som hjelper verden på rett kjøl! BRAVO BUSH! BRAVO!

Jeg hadde gjort det samme med jesus vs. satan; jeg ser på det som ren humor, ikke noe politisk ytring. Selvsagt er det noe politisk bak, men det velger jeg å ignorere, rett og slett fordi det er såpass tåpelige ytringer.

Lenke til kommentar
Slik usmakelig humor skal jeg ha meg frabedt! Slike paralleller, enten du skriver det eller benytter deg av en grafisk fremstilling, er skammelig! det går virkelig ikke an og drive med slikt. Jeg er sjokket! Har dere ingen hemninger? Tenkt på alle de Hitler har drept. Se på det i forhold til alle de millionene av mennesker Mr. Bush har frigjort, og demokratisert. SE! Hva ser du? Jo! Mens Hitler drepte godt over seks millioner uskyldige, har Bush gitt like mange frihet og demokrati! Hvem har gjort noe godt for menneskeheten, hvem har ødelagt den? Trenger jeg egentlig å spørre? Det kan da ikke være tvil! Bush er mannen som hjelper verden på rett kjøl! BRAVO BUSH! BRAVO!

GULLKORN!

Lenke til kommentar
Slik usmakelig humor skal jeg ha meg frabedt! Slike paralleller, enten du skriver det eller benytter deg av en grafisk fremstilling, er skammelig! det går virkelig ikke an og drive med slikt. Jeg er sjokket! Har dere ingen hemninger? Tenkt på alle de Hitler har drept. Se på det i forhold til alle de millionene av mennesker Mr. Bush har frigjort, og demokratisert. SE! Hva ser du? Jo! Mens Hitler drepte godt over seks millioner uskyldige, har Bush gitt like mange frihet og demokrati! Hvem har gjort noe godt for menneskeheten, hvem har ødelagt den? Trenger jeg egentlig å spørre? Det kan da ikke være tvil! Bush er mannen som hjelper verden på rett kjøl! BRAVO BUSH! BRAVO!

GULLKORN!

Nuja.

 

OK! DETTE ER IKKE EN POLITISK TRÅD, MEN EN TRÅD MAN KAN SE OG EVT. LE AV GULLKORNET.

 

DET ER IKKE ET GULLKORN; DET ER EN USMAKELIG SAMMENLIGNING!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Vi kan ikke bare la det passere, det neste blir vel at vi skal la mord passere.

Klart, det er jo en åpenbar sammenheng mellom halvmorsomheter på bekostning av Bush og drap. :roll:

Lenke til kommentar
Så sensitive vi var, da.

Vi kan ikke bare la det passere, det neste blir vel at vi skal la mord passere.

Jeg blir direkte kvalm av deg JoakimR. At du nevner alle de positive påstandene om Bush og viser tegn på at du er villig til å stoppe en kule for han gjør meg kvalm.

 

Det er ingen grunn til at han er så forbanna upopulær utenfor USA. Det er litt skummelt at han kan være så populær i USA. Det er visst lett å manipulere folket i USA. Og mange amerikarnere bryr seg ikke om noen ting utenfor sine landegrenser...Dette siste avsnittet får du ta som en klype salt, men likervel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...