Gå til innhold

Morsom sammenligning: Bush og Hitler!


Bandidos-Pelle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morsomt, men utsagnet er nok dessverre ganske feil. Hitler fikk ikke gjennomført alt han brant for, men som sagt, morsomt.

Nah.. Jeg vedder på at Bush innerst inne brenner for:

1. Utrydding av alle verdens sosialister (En global avrettning aktivert av Bushs private antisosialistfjernkontroll).

2. Generell lemlesting av Kofi Annan

3. Atomvåpenprøvesprengning på Fn-Bygningen.

 

Dette er ting som hr. Cunt (heldigvis) ikke kommer til å få gjennomført, før hans presidentregime er slutt i løpet av høsten. Dette resulterer jo i at Bush heller ikke fikk gjennomført det han brant for, og jeg trekker da konklusjonen Bush=Hitler!

Lenke til kommentar
Morsomt, men utsagnet er nok dessverre ganske feil. Hitler fikk ikke gjennomført alt han brant for, men som sagt, morsomt.

Nah.. Jeg vedder på at Bush innerst inne brenner for:

1. Utrydding av alle verdens sosialister (En global avrettning aktivert av Bushs private antisosialistfjernkontroll).

2. Generell lemlesting av Kofi Annan

3. Atomvåpenprøvesprengning på Fn-Bygningen.

 

Dette er ting som hr. Cunt (heldigvis) ikke kommer til å få gjennomført, før hans presidentregime er slutt i løpet av høsten. Dette resulterer jo i at Bush heller ikke fikk gjennomført det han brant for, og jeg trekker da konklusjonen Bush=Hitler!

For å hjelpe deg anbefaler jeg følgende tiltak:

 

1. Avbestill abonnementet på klassekampen.

2. Avbestill Le Monde eller hva den franske avisen heter

3. Bort med skylappene, du kan ikke bare se det du selv vil se

4. Meld deg ut av SU, det er ikke in lenger.

5. De har god latte andre steder enn på Cafe Internationalen

6. Blitzhuset er på kant med loven, finn et annet sted og kanskje nye venner.

7. Donald Duck-versjonen av hva en president kan stemmer ikke.

 

 

Det å trekke en konklusjon med "Bush =Hitler" er temlig skummelt trukket. Det at et menneske kan påstå noe slikt gjør meg kvalm. Vennligst modérer utsagnet.

Lenke til kommentar

Jeg kunne valgt å se på dine utsagn som personangrep, men for å holde en saklig tone velger jeg heller å besvare dine påstander: Here goes!

 

1. Avbestill abonnementet på klassekampen:

Har desverre aldri lest ett eneste nummer av klassekampen.

 

2. Avbestill Le Monde eller hva den franske avisen heter:

Har hverken lest, eller hørt om denne franske avisen.

 

3. Bort med skylappene, du kan ikke bare se det du selv vil se:

Hvilke skylapper? Ser fullt og helt i 180graders vidvinkel. (kanskje du burde ta vekk dine skylapper? (hvis du har noen da)).

 

4. Meld deg ut av SU, det er ikke in lenger.

Jeg er ikke medlem av SU, og har det noen gang vært "in"?

 

5. De har god latte andre steder enn på Cafe Internationalen:

Latte er godt, men hvor er Café Internationalen?

 

6. Blitzhuset er på kant med loven, finn et annet sted og kanskje nye venner:

Har aldri satt min fot innnenfor Blitzhusets fire vegger. OG hva er galt med vennene mine?

 

7. Donald Duck-versjonen av hva en president kan stemmer ikke.

Leser ikke Donald Duck, og vet derav ikke hva en "Donald Duck-president" kan og ikke kan.

 

Til slutt: Jeg lurer på om du faktisk har hørt noen av Bushs taler? For meg virker de til en viss grad innspirert av Hitlers verker. Forøvrig blir jeg provosert (og kvalm) over i hvor stor grad du "vet" hva jeg gjør, hvilke organisasjoner jeg "er medlem i", og hvilke aviser jeg "abbonerer på".

 

 

Edit: Du burde forøvrig endre signaturen din: FRIHET - MANGFOLD - TOLERANSE.

Jeg vet ikke noe om frihetdelen, men mangfold og toleranse stemmer definitivt ikke (for din del)!.

Endret av tipp-ex
Lenke til kommentar
Bush har blant annet senket skattene merkbart, han har fjernet en diktator, han får arbeidsledigheten ned, skoleverket er fullstendig endret etc etc. Bush får til ting!

1. Bush har blant annet senket skattene merkbart:

Etter å ha føkka økonomien kraftig, så er det vel bare på det rene at han prøver å ordne opp etter seg.

 

2. Han har fjernet en diktator:

Skal ikke si noe på denne, bortsett fra løgnene om masseødeleggelsesvåpen til FN.

 

3. Han får arbeidsledigheten ned:

Etter å ha fått den opp så skulle vel bare det mangle.

 

4. Skoleverket er fullstendig endret:

Til det verre.

Lenke til kommentar
Bush har blant annet senket skattene merkbart, han har fjernet en diktator, han får arbeidsledigheten ned, skoleverket er fullstendig endret etc etc. Bush får til ting!

..og Afghanistan produserer nå 14 ganger mer Opium enn når Taliban regjerte. Joda, Bush er flink han :roll:

Skal jo nevnes at påstanden ikke stemmer slik tipp-ex sier, og det skal også nevnes at Hitler senket arbeidsledigheten, styrket økonomien, endret på sett og vis skoleverket ved å innføre jødehets osv. Hitler fikk til ting han! :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...