hyp3z Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Hvilke av disse pakkene til 2990,- er å anbefale mest? Skal for ordens skyld muligens inn i en Lancer. http://www.bilradiospesialisten.no/prodliste.php --> PAKKELØSNINGER X-Plod Power Pack Komplett Sony X-Plod pakkeløsning med 12" sub - 4-kanals forsterker, høyttalere og kabelsett Boss "Power Pack" Vår populære pakkeløsning - Nå med helt nye produkter.. "Power Pack" - Alt du trenger for "trøkk" i bilen. 12" subwoofer - 4 kanals forsterker - 3-veis 6x9" høyttalere. Lightning Audio Power Pack Ny tøff pakkeløsning med det du trenger for skikkelig "trøkk" i bilen.. Endret 1. oktober 2004 av hyp3z Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 av de ville jeg vel kanske valgt boss.. ikke noe jeg ville kjøpt egentlig, men uansett hva du velger å kjøpe.. IKKE KJØP XPLOD Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Alright - men syntes å ha hørt Boss var kjipe greier her inne? Eller er alt 'kjipt' i denne prisklassen? Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hehe, ja neida det blir helt greit..men jeg hadde sett litt mer etter anlegg før jeg kjøpte noe av det, men hvis du ikke skal bruke mer enn det så er det grenser for hva du får.. Lenke til kommentar
sfh Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 tips: kjop spiller.... -spar penger.... kjop komposett til front.... -spar penger.... kjop forsterker.... -spar penger... kjop sub.... kvalitet sparer seg i lengden mvh, stig Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 tips: kjop spiller.... -spar penger.... kjop komposett til front.... -spar penger.... kjop forsterker.... -spar penger... kjop sub.... kvalitet sparer seg i lengden mvh, stig enig Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 hehe, ja neida det blir helt greit..men jeg hadde sett litt mer etter anlegg før jeg kjøpte noe av det, men hvis du ikke skal bruke mer enn det så er det grenser for hva du får.. Tenkte litt på Sony CDX-R3300 som spiller.. http://komplett.no/k/ki.asp?sku=300231&cks=PRL Alt dette er jo veldig rimelig til sammen, og er ikke ute etter 'super' lyden akkuratt, men bedre enn det jeg har idag. Men bør jeg evt. skippe sub'en og heller legge penger i høyttalere framme/bak? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 vel, alt e bedre enn orginalhøytaleran:) (untak, dodge ram har faktisk infinity høytalere orginalt) Lenke til kommentar
Tobby Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Ville definetivt valg Xplod pakka...Hadde 12" før , å både jeg å kompisene mine var veldig overraska over kor bra den spilte iforhold til hvor mye dritt folk slenger om Sony utstyr...Ville styrt unna Boss....Det alle beste hadde vært å funnet ei pakke løsning te rundt 5000 kroner..ville fått mykje mer for pengene...Magnat er absolutt et merke verdt pengene viss du finner noe pakketilbud fra dem i den prisklassen...sjekk ut..www.xcs.no eller www.magnat.no .....DynaBel har også en go del for pengene Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Kom også over noen aktive subwoofere.. Det er jo geniale løsninger som tar mye mindre plass, og ikke minst virker mye mer nybegynner-vennlige Er dette fy-fy å bruke penger på? Lenke til kommentar
FM Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Alt dette er jo veldig rimelig til sammen, og er ikke ute etter 'super' lyden akkuratt, men bedre enn det jeg har idag. Men bør jeg evt. skippe sub'en og heller legge penger i høyttalere framme/bak? Tror det ville vært glupt ja.. Ikke at jeg er noen ekspert, men tror jeg ville prioritert et godt frontsett først. I starten kunne du brukt spilleren til å drive frontsettet. Pioneer har en del gode og rimelige spillere. Endret 22. september 2004 av FM Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kom også over noen aktive subwoofere.. Det er jo geniale løsninger som tar mye mindre plass, og ikke minst virker mye mer nybegynner-vennlige Er dette fy-fy å bruke penger på? fy fy? ja.. det syns hvertfall jeg, men som sagt er det jo billig da, men det er veldig begrensa av hva slags trøkk du får ut av det.. du kan jo høre på det og hvis du er fornøyd med det så er vel det det beste for deg, for da slipper du kjøpe ekstern forsterker.. tobby.. har du sammenligna xplod subben du prata om i forhold til andre subber i samma prisklasse? jeg ville holdt meg så langt unna elementene til xplod som mulig.. (5kanta basserne og ikke minst 6x9'erne) Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kjøp den beste Alpine eller Pioneer spilleren du har råd til! Helst med egen subutgang. Disse merkene er meget velrenomerte og gir mest for pengene. Sony - vel, ikke bare påhøyttalerfronten at de suger for å si det sånn Lenke til kommentar
Tobby Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Ja..sammen ligna den med 10" til Dynabel...Den med mega magnet....Blei ikkje veldig imponert...Sammenligna den av med en Magnat sub i samme prisklasse...Magnat va bedre på alle områda...Va en sony pentagon 12" i sammenligna med Lenke til kommentar
Defus Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kjøp den beste Alpine eller Pioneer spilleren du har råd til!Helst med egen subutgang. Disse merkene er meget velrenomerte og gir mest for pengene. Sony - vel, ikke bare påhøyttalerfronten at de suger for å si det sånn alpine power! Lenke til kommentar
WIpER_ Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 ok, har jo en erfaring jeg kan dele sånn oppi merke diskusjonen her. hadde en pioneer deh5500, var jo sånn rimelig fornøyd med lydkvalitet. fikk stjålet spilleren, og gikk for en sony, mest fordi pioneerspillere har så inni hampen teite menyer. en ny verden sier jeg bare, lydkvaliteten hoppa mange mange hakk opp. har en 7700 nå. bassen ble mye fastere og finere, mellomtonen kom plutselig til liv, noe jeg aldri har opplevd i bilen. tror iallefall det kunne være en god ide å prøvelytte til spillere hvis du skal kjøpe, finne noe som passer din smak. det er større forskjell på spillere enn folk flest tror. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Takker for alle svar. Har eksperimentert litt mer med bass/fader/etc instillingene på steroen, og fant ut at høyttalerene foreløpig gir helt kurrant lyd. Men bassen er det en annen sak med.. Regner med jeg går for en aktiv subwoofer, og snuser litt på en av disse: Sony XS-AW200X ( http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=209 ) Max: 200W til 2400,- eller Infinity Basslink ( http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=211 ) Max: 200W til ca. 4000,- Så er jo spørsmålet, er det smart å spytte i 1600,- ekstra for et mer anerkjent (?) merke - (spesifikasjonene er identiske med tanke på maks effekt, mens frekvensområdene er forskjellige)? Endret 26. september 2004 av hyp3z Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 (endret) *Bump* .. og kan jeg bruke en aktiv subwoofer til å drive høyttalerene i bilen også? Endret 26. september 2004 av hyp3z Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 *Bump* .. og kan jeg bruke en aktiv subwoofer til å drive høyttalerene i bilen også? Nope, det er ikke en "PC" pakkesub dette her, hehe . Og jeg ville definitivt gått for infinityen. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Hehe.. tenkte meg det Ser det fort blir smalt med penger her, blir nok ett tilskudd per lønning fremover 1. Spiller: Pioneer DEH-P3630MP 2. Frontsett og kabler: Infinity Reference 4002i 4" (vil ikke skjære i bilen) og 'Basic' kabelsett til 399,-. 3. Sub: Infinity Basslink Tenkte å kjøre høyttalerene rett på spilleren. Måtte ha en spiller med 2x utganger, noe min nåværende Blaupunkt Heidelberg CD50 _ikke_ har.. Noen innvendinger? Ser det OK ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå