Globe Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Er det absolutt ingen nettbutikker i norge som har denne musen inne? Trenger ny mus, å MÅ bare teste ut dette mosteret! Men ser at det ikke er noen nettbutikker som har den inne. Var inne på komplett.se - der sto det at di ikke fikk før om 20 dager.. Dårlig at di ikke kan levere nokk mus til oss nerder!? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Er det absolutt ingen nettbutikker i norge som har denne musen inne? Trenger ny mus, å MÅ bare teste ut dette mosteret! Men ser at det ikke er noen nettbutikker som har den inne. Var inne på komplett.se - der sto det at di ikke fikk før om 20 dager.. Dårlig at di ikke kan levere nokk mus til oss nerder!? Den er jo ganske ny, + at det helt sikkert er veldig stor etterspørsel etter den (problemer med å levere nok til alle?). *glede seg til å få kjøpt en * Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 computercity har den på lager. mvh vegard nerland salgskonsulent computercity sandvika Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 spaceworld langs karl johan hadde mange av den (til en litt for høy pris) Lenke til kommentar
frode20 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hei jeg har hatt logitech musen i over en uke nå og så langt har det vært ingen feil,den er kjempebra og den anbefales å bruke til både spill og internett ,flere valgmuligheter også er den utstyrt med også . kjøpte min for 750 kr og jeg er fornøyd med den Lenke til kommentar
Thel Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Du finner en på telebutikken i Tromsø, til en skummel pris! 1 høvding! Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 computercity har den på lager. mvh vegard nerland salgskonsulent computercity sandvika Jeg ser den ikke jeg, da. Tok en råsjans og prøvde computercity.no, fant en webshop, men ingen MX-1000 mus. (jeg fant den derimot på computercity.dk men gidder nok ikke å betale toll i tillegg til den prisen ) Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 På datakjeden tønsberg selger de den for 630,- Lenke til kommentar
ketle Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Siba-kjeden selger den for ca 750,- det samme gjør Computercity. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Siba-kjeden selger den for ca 750,- det samme gjør Computercity. Det er fordi Siba eier ComputerCity mvh Thomas Bruun 15-åring som hadde arbeidsuke ved computercity sandvika:P Endret 25. september 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå